Hidea LOGO

אשדוד ים בע"מ הינה היבואנית והמפיצה הבלעדית של מנועי היידיאה בישראל.

~ מנועי חיצון באיכות הייטק ~
"ובמחירי "UNDERDOG"




המנועים של Hidea פותחו, ויוצרו תחת בקרת איכות קפדנית, על מנת לעמוד בגאון: בכל בסטנדרטים המחמירים והמקובלים בתעשייה הבנילאומית,
ובדרגות האיכות הגבוהות ביותר. והתוצר = מנועים איכותיים ואמינים, בתמורה טובה יותר למחיר - תוך הובלת המהפכה האקונומית בפער ניכר, ובלתי מתפשר.

בזכות רכיבים איכותיים, הליכי יצור, הגנת קורוזיה, ובקרת איכות ברמה גבוהה וחדשנית ע"י מומחים בינלאומיים, המפעל של "היידיאה" הינו המתקדם ביותר
מבין מותגים אקונומיים מקבילים, ויותר מכך - עומד ברף הבינלאומי העליון. 
"היידאה" הינו מותג עם קצב צמיחת המכירות מהגבוהים ביותר, וקולע בליין מנועים
העונה לכל סוגי הסירות וסוגי השימוש: החל משייט נינוח בכינרת בסירת גומי, דרך דייג ושייט בים פתוח רחוק מהחוף, ועד לשימוש מסחרי.

ולכן המנועים של Hidea עומדים ראש בראש, מספקים ביצועים מעולים, ומהווים
       אלטרנטיבה אמיתית אפילו מול "השחקנים" הבינלאומיים המוכרים בשוק.


מאות אלפי לקוחות ברחבי העולם כבר נוכחו לגלות ולקבל:
תמורה מתמשכת וטובה יותר למחיר,
 ולהינות מהיתרונות (ראה בהמשך) ללא פשרות;         

המנועים של HIdea בנויים סביב אמינות, איכות, עמידות, ביצועים, כוח, חווית משתמש, aftersale, מוניטין, בטיחות וחדשנות.















למה דווקא; "Hidea" ?




6 יבשות

המנועים של Hidea פרוסים ברחבי העולם המערבי ולאורך 6 יבשות...

80+ תפוצה במדינות שונות.

רשת השיווק של מנועי החיצון של Hidea מתפרסת, משווקת, ופועלת, בעשרות מדינות. המוניטין שלהם בתור מנוע איכותי ואמין, עם שירות ברמה גבוהה, הינו חובק עולם, והפך אותם למנוע הנבחר ע"י מאות אלפי משתמשים.

מאז 2008.

עם אוריינטציה לחווית משתמש איכותית, חדשנות, ומחוייבות לשירות Aftersale ברף גבוהה, המנועים של "היידיאה" ידאגו להנאה המרבית שלכם בעת היציאה לשייט.

6 יבשות

המנועים של Hidea פרוסים ברחבי העולם המערבי ולאורך 6 יבשות...

80+ תפוצה במדינות שונות.

מנועי החיצון של Hidea נפרסים, נמכרים, ופועלים, בעשרות מדינות. המוניטין שלהם בתור מנוע איכותי ואמין, עם שירות ברמה גבוהה, הפך אותם למנוע הנבחר ע"י מאות אלפי משתמשים.

10+ שנים בתעשייה.

עם אוריינטציה לחווית משתמש איכותית, חדשנות, ומחוייבות לשירות, המנועים של "היידיאה" ידאגו להנאה המרבית שלכם בעת היציאה לשייט.



תוכן עיניינים:







המשימה של Hidea:

לייצר לפתח,לתכנן ולהשיק מנועי חיצון באיכות גבוהה 
ולפרוץ דרך עבור דור חדש של ימאים וחובבי ים (אך לאו דווקא)במחירים הוגנים ונגישים יותר, ולמגוון רחב של שימושים: 

החל  בשייט נינוח בסירת דינגי באגמים, וכלה בדייג במים עמוקים בים הפתוח.
 ליין המנועים של Hidea  קולע לכל ! שייט מתחיל או שייט מנוסה; המנועים של Hidea פותחו,
יוצרו, ונבחנו , לעמוד ברף העליון;
בסטנדרטים הבינלאומיים המקובלים בתחום,
ובמפרטי האיכות הגבוהים ביותר, 

וזאת כדי להעניק תמורה משתלמת באמת, תוך: הובלת המהפכה האקונומית









היתרונות של Hidea


        המנועים של HIdea ("היידיאה") אינם מנועים "זולים", והרבה יותר מרק מנועים אקונומיים, ולראייה:

    1. ניסיון של 10 + שנים בתעשיית מנועי החיצון העולמית, ל-Hidea  – מערך שלם הכולל ושיווק והפצה, וכיסוי באחריות, ובסטנדרט מערכתי גבוהה לשירות after sale מקצועי ברחבי העולם;
      Hidea צברו את המוניטין שלהם, ובצדק, לשירות ומוצר באיכות גבוהה, ויחד בזכות מחוייבותם הגדולה.

    2. מאות אלפי לקוחות ברחבי העולם נוכחו לגלות לאורך הזמן תמורה טובה יותר למחיר.
      ללא פשרות על איכות, אמינות, ביצועים ולהינות מהיתרונות...            
    3. פרוסים לאורך 6 יבשות תבל:
      מנועי Hidea מתפרסים ברחבי העלם המערבי, פועלים ובועטים בגאון בכל יבשות תבל: אירופה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, אפריקה, אוסטרליה, ואסיה ומופצים במערב, ובכ-80 מדינות שנות בעולם

    4. איכות ובקרת איכות: ממצבים עצמם ברף העליון של תוי התקן, דרגות איכות וסטנדרטיים בינלאומיים המקובלים בתחום, ע"י צוות בקרה בינלאומי.
      מחזיקים בתוי תקן כמו EPA אמריקאי, CE אירופאי, VCA אנגלי.
      מה הופך את המנועים של Hidea למנועי "הייטק" ?
      לHidea  פיתחה את פס היצור המתקדם ביותר בסין מבין מותגים מקבילים, באמצעות מיכשור מיוחד בדיוק גבוהה, על מנת להבטיח איכות גבוהה, יציבה, ועיקבית (קרא בהמשך על פס היצור).


    למה דווקא Hidea - ?
    מה היחוד ?

    • המותג האקונומי המוביל, ליצור מנועי חיצון, והינו גם  הגדול המתקדם, המקצועי ביותר  בסין מקרב אלו: 
      המפעל של Hidea הינו עם תפוקת יצור שנתית של כ100 אלף מנועים, מיכשור טכנולוגי המתקדם ביותר בקטגוריה, ומקביל לרף של המותגים הבינלאומיים המוכרים. Hidea הינו המותג עם קצב צמיחת המכירות מהגבוההים ביותר.
    • Hidea בנוסף לכך מעסיקה צוות בינלאומי מערבי של מומחים לניהול בקרת איכות.
      ועל כן, עובדות אלה ממחישות אף עוד יותר מדוע ב-Hidea  מסרבים לתייג את המנועים שלהם בתור "מנועים זולים":
    • HIDEA ממוקצעים ומתמקדים באופן מוחלט אך ורק במנועים ימיים לסירות: וללא פשרות.
       (ז"ת לא תמצאו מחלקה של "מכסחות דשא, מסורים חשמליים וגנרטורים, באותו המפעל, להבדיל מאחרים ).

    • כחלק מחזון החברה -Hidea שואפת לייעול ואופטימיזציה מקצועית לכל מוצריה ונושאת את רוח החדשנות –
      הינו מותג מנועי החיצון האקונומיי היחידי אשר מפקיד להשיק לפחות
      שני דגמים חדשים מזה כל שנה, והראשון לשקוד על פיתוח מנועים ימיים הפועלים על גז בישול – עדות נוספת לייחוד המותג, שקדנות ותשוקה לתחום, ויכולת פיתוח מרשימה.

    • ב- Hidea לא מתפשרים איפה שאחרים כן:
      הינו מותג מנועי החיצון האקונומיים היחידי  המשתמש בטכנולוגיית "אלקטרופרוזה", והליכי אוקסידצייה מתקדם להגנה כנגד קורוזיה (הנועד במקור כטכנולגייה המיושמת באוניות קרב)
      ותומכים בעמידות הצבע, ובעמידות ואורך החיים של המנוע במים מלוחים כלל, ברמה דומה וכמקובל אצל "המותגים הבינלאומיים המוכרים" בשוק.

      קורוזייה למי ים הינה הבעיה הראשונה לרוב בה נתקלים מנועי חיצון,
      ומהווה נקודת חולשה בקרב רוב חברות המנועים האקונומיות בשוק, המפגרות מאחור בצורה ניכרת, (לעומת ההגנה הקורזית
      של המותגים הבינלאומים המובילים, המוכרים והותיקים יותר - אשר למדו עם הזמן איך להתמודד עם הבעיה)
      אבל לא Hidea אשר לא התפשרה בביסוס מעמדה כאלטרנטיבה ראוייה, יחד עם ישום הפיתרונות העדכניים והמחמירים ביותר בשוק, "ראש בראש" כפי שמקובל בשחקנים המוכרים.
      יתרה מזאת, בהיידיאה מקפידים על הליכי יצור, ובקרת איכות קפדנית - גם כן בסטנדרט, ובפיקוח בינלאומי, לקבלת תוצר מוגמר שאפשר להתגאות בו, תוך הובלת המהפכה האקונומית. 


       (קרא בהמשך על פס היצור)

    • על כן, ובנוסף לכך: Hidea מסרבים להגדיר את עצמם "כמנועים זולים".
      ומשתמשים במיכשור מתקדם וחדשני בפס היצור, חומרי יצור איכותיים , ורכיבי פרימיום

      רכיבים המיבואים במיוחד מרחבי העולם:

      וזאת מתוך מחויבות לאמינות ואיכות, והבנה אחראית ב"היידאה" שפשרות באלה: עלולת בסופו של דבר להתבטא בבטיחות, ההנאה, ראש השקט, וכמובן בתמורה הסופית ללקוח לאורך זמן.
      Hidea בתור אחת השואפת למע' יחסים ארוכת טווח עם לקוחתיה בוחרת את הרכיבים שלה בקפידה, לא חוסכת, ומקפידה לעשות זאת גם במחיר של עלוית יצור גבוהות יותר פי כמה וכמה;
      לעומת אלו אשר בשימוש אצל חברות מנועים אקונומיות אחרות.

      וגם כאשר עלויות היצור וחומרי הגלם מגיעים לעיתים לפי שלושה בהשוואה להיצע המקומי האיכותי ביותר המצוי, או משווק בסין,
      וכך Hidea מבטיחים בהתחייבות מוצר ברמה גבוהה ובאיכות אחידה, ובאותה העת תוך התכוונות להגשים את חזון החברה למחירים תחרותיים: 
      המחיר לצרכן נשאר אטרקטיבי !

    כאמור המנועים של Hidea כוללים רכיבי פרימיום:
    - כל צירי הDrive , מדחפים, וגלגלי השיניים - תוצרת טייוואן. דגל טייוואן
    - מכילים מיסבים של NSK, ופלאג הצתה של NGK תוצרת יפן. דגל יפן
    - חלקים פלסטיים תוצרת גרמניה, BASF. דגל גרמניה
    - צביעה ב-6 שכבות תוצרת PPG ארה"ב מחברות הצבעים היוקרתיות בעולם. דגל ארה"ב
    - מותג הפרימיום העולמי לצינקים Martyr תוצרת קנדה. דגל קנדה
    - פתרונות טכנולוגיים של DELPHI האירית. דגל אירלנד
    - מיסבים תוצרת SKF הגרמנית דגל גרמניה
    - Sevecon האנגלית מראשי תעשיית חשמל ורכב וכלי תחבורה שונים. דגל אנגליה


    מה ההיתרונות שלנו באשדוד-ים ?


    היבואנית הבלעדית ונציגה רישמית בישראל - 

    • ממוקצעים בים.
    • מוניטין, ניסיון וותק של
      +25 שנה
       
      ממוקד בתחום הימי:
    •  שנתיים אחריות על כל המנועים. 
    • הדרכה מקיפה חינם ללקוחותינו בעת הרכישה
      לגבי תיפעול המנוע והסירה, וליווי וסיוע טכני טלפוני אדיב לאחר הקנייה
    • פריסת תשלומים
    • מעבדת שירות מקצועית - מספקת. ליווי, יעוץ ושירות טכני: 
      טיפולים תקופתיים, התקנות, שירות מקצועי במסגרת לאחר האחריות.
    • טיפול ראשון מתנה ! 
    • טיפולים הבאים ב- 15% הנחה !
    לאשדוד ים ניסיון רב במנועים ימיים, עם מוסך מקצועי מורשה, מלאי חלפים, וחנות לציוד ימי ענקית, עם מבחר עצום של ציוד ימי משלים.
    מבין לקחותינו בתחום המנועים הימיים נמנים לקוחות רבים:
    פרטיים, מסחריים, מקצועים, מוסדות, גופים ביטחוניים וממשלתיים:
    חיל הים, מפעלי ים המלח, חברת נמלי ישראל,  משטרה ימית, חברת חשמל, מרינות, עיריות אוניברסיטת חיפה, רשות שמורות הטבע, שפיר הנדסה, קצא"א, מהנדסים ימיים, ועוד רבים אחרים.
    מנוע לסירה רוכשים ממקצוענים, בתחום הימי.
    >>נשמח לייעץ ולהמליץ על המנוע המתאים ביותר עבורך...<<
    לוגו אשדוד ים צור קשר או צלצל אלינו: 08-8677663



    ליין המנועים:

    המנועים של Hidea פותחו, יוצרו, ונבחנו, כדי לעמוד בסטנדרטים המקובלים בתחום, ומפרטי האיכות הגבוהים ביותר, ולתת תמורה טובה יותר למחיר
    חב' Hidea מציעה (ראה בהמשך השוואה בין הסוגים השונים):

    מנועי 4 פעימות
    -  מסוג "מאייד" - carbureted , בטווח החל מ2.5 כ"ס ועד 25 כ"ס.
    ראה כאן מנועי 4 פעימות
    --------------------------------------------------------------------------------------
    סדרת מנועי EFI
    - מנועי הזרקת דלק חשמלית –  "electronic fuel injection" בטווח החל מ20 כ"ס ועד 60 כ"ס נכון ל2020 (4 פעימות) 
    ראה כאן
    מנועי הזרקת דלק EFI

    מנועי 2 פעימות:
    מסוג "מאייד" - carbureted, מטווח של החל מ2.5 כוס סוס ועד 90 כ"ס. (נכון ל2020)
    ראה כאןמנועי 2 פעימות

    סדרת מנועי Enduro -
    מנועים המיועדים במיוחד ללקוחות ושימושים מסחריים ומקצועיים - צור קשר למידע נוסף)

    ראה כאןליין מנועי Enduro לשימוש מסחרי

    מנועי ג'ט (JETׂׂׂ 
    מנועים הפועלים ללא מדחף בזכות שאיבה בעוצמה גבוהה והסנקת סילון מים אחורנית, מה שמניע את הסירה קדימה.
    מה שמאשפר שייט במים רדודים במיוחד או מים מלאי הריסות, זבל ועצמים שונים, ללא חשש לגרימת נזק למדחף.

    ראה כאןמנועי ג'ט לסירה
    לכתבה על מנועי Hidea בשירות כוחות הצלה

    ובקרוב טווחים נוספים..
    Hidea הינו מותג מנועי החיצון האקונומיי היחידי 
    אשר מפקיד להשיק לפחות שני דגמים חדשים מזה כל שנה – עדות נוספת לייחוד המותג, שקדנות ותשוקה לתחום, ויכולת פיתוח מרשימה.


    על ההבדל בין סוגי המנועים:

    כשמתייחסים למנועי הסירות השונים, אחד ההפרמטרים המבדילים, והמהותיים ביותר הינו מס' הפעימות של המנוע.
    הכוונה במונח זה היא למס' החזרות (עלייה וירידה) של הבוכנה במנוע לשנייה – פעולה זאת היא מה שנקרא - פעימה.
    בהקשר זה המנועים הימיים של Hidea מתחלקים  ל - 3 סוגים שונים:

    מנוע 2 פעימות
    מנועי 4 פעימות
    מנועי 4 פעימות EFI

    עוצמת המנוע נמדדת בתחום הימי והסירות, לרוב באמצעות יחידת מידה הנקראת כוחות סוס (או כ"ס בקצרה).
    לרוב הבדל המהירות בין מספר הפעימות, והמותגים השונים יהיה מינורי, וקשה מאוד להבחנה לעין בלתי מיומנת, וכל שכן יהיה חסר משמעות לרוב המשתמשים.
    (וזאת כאשר למשל נשווה מנוע א' עם מספר פעימות ו/או ממותג מסויים, למנוע ב' המספק את אותה עוצמת כוח סוס, אך מגיע במספר פעימות ו/או ממותג אחר.)

    ההבדלים בין המותגים והסוגים מתבטאים דווקא בהיביטים אחרים כמו המנגנון המכני, אמינות, צריכת הדלק, הנדסה וחווית המשתמש, איכות, ביצועים, ויציבות הביצועים של המנוע (ולאו דווקא במהירות)כמו כן הבדלים נוספים עשויים לצוץ ביציבות המהירות, יעילות מע' קירור, רעש, משקל המנוע, מהירות תגובת המצערת, קלות התנעה, רמת זיהום האוויר, וכמובן המחיר הסופי, וכו',

    יש לציין שלא ניתן תמיד להצביע על איזה מנוע יהיה "הטוב ביותר"; מה אמין יותר, מה חזק יותר, או מהיר יותר, ו/או מה בהכרח יחזיק באורך חיים הארוך ביותר
    כיוון שאין באמת חוקיות, או דרך אמינה החוזה מבעוד מועד, ומצביעה מתי ולאיזה מנועים יהיו יותר תקלות, למעט תפעול לקוי מצד המשתמש.


    מאחר וכל סוגי המנועים נועדו להצטיין בתחום שלהם, ולהציע דברים שונים ללקוח - כל אחד והעדפותיו וצרכיו האישיים. לכן יהיה זה הכי אובייקטיבי להודות שהאחריות מוטלת על המשתמש כדי לבחור את המנוע שמתאים יותר עבור סוג השימוש שלו. להלן פירוט על סוגי המנועים השונים לסייע לכם להתמקד על המנוע הבא שלכם...

    פתח את הלשוניות להרחבה

    + איפיון מנועי 2 פעימות +

    מנועי 2 פעימות:
    הינם ההמצאה הותיקה יותר בתחום, ומופשטת יותר מבחינה מכנית (ולאו דווקא זה דבר רע), לכן גם לרוב יחזיקו בטווח מחירים נמוך יותר ממנועי ה-4 פעימות, ויהיו קומפקטים יותר, במימידים ובמשקל נמוך יותר. מנועים אלה נחשבים לאמינים במיוחד הודות לאותה המכניקה המופשטת שהזכרנו, ועל כן באופן כללי התיקונים שלהם יהיו פשוטים יותר, שכן יש פחות מקומות בהם עלולת לצוץ תקלות. מנועי 2 פעימות נודעים כבעלי כוח מתפרץ והאצה חזקים יותר במקצת בזכות פעולתם תחת טורים גבוההים יותר.

    אך מצד שני החסרונות שלהם בעיקרם הם: הצורך למהול את הדלק יחד עם השמן במינון הנכון, רעש וזיהום אוויר חזק יותר, ויעילות ויציבות ביצועי מנוע נמוכים יותר (לאו דווקא אומר שיהיו חלשים יותר), אל מול צריכת דלק ושמן גבוהה לעומת מנועי ה-4 פעימות.
    ולכן בהתאם לאופי, ותכיפות השימוש, לאו דווקא סוג זה יהיה הבחירה החסכונית יותר בטווח הארוך לכל משתמש, למורות טווח המחירים הנמוך יותר באופן יחסי, ולאו דווקא תתן לכולם את חווית ההפלגה אותה הם מחפשים.
     
    יש להדגיש את היתרון המרכזי שלו אשר טמון בעצם בקומפקטיות שלהם -
    קומפקטיות זה יתרון משמעותי שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המנוע שלכם,
    ונהיה דומיננטי במיוחד ביחוד בעבור סירות קטנות, וסירות מתנפחות בהם כושר הנשיאה מוגבל, ולכן כל קילוגרם נוסף יכול להיות משמעותי, ולבוא על חשבון מס' אנשי צוות, ציוד, ביצועים, מהירות ויציבות וכו'.

    ובנוסף לזאת, הגודל והמשקל הנמוכים יחסית, של המנועים הללו משפיעים על נוחות הניוד והשינוע שלו שלו, (לדוג' מהבאגז או גגון הרכב לסירה וחזרה, וכמו כן מהרכב למחסן וכו')
    גורם חשוב בעיקר במצבים בהם המנוע איננו יושב על הטרנסום (לוח המנוע) של הסירה באופן קבוע, למשל בסירות גומי מתקפלות אשר דורשות איחסון נפרד בין הסירה והמנוע כאשר תבחרו לקפל אותן.)

    מנגד, אין כאן להגיד שמנועי 4 פעימות לא עשויים להתאים קם הם לאותם הסירות. ושלקוחות מסויימים לא יהנו, ויעדיפו לעיתים דווקא את מנועי ה-4 פעימות.
    וזאת כדי להינות מהיתרונות שלהם כפי שנפרט למטה, במקרים בהם גם משקל עודף במקצת עדיין איננו מהווה בעיה: לסירה, לנשיאה, ולמשתמש והעדפותיו האישיות.
    כמו כן ישנה מגמה בעולם המערבי ובאירופה לאסור לאלתר שימוש במנועי 2 פעימות מסיבות של איכות הסביבה, ולכן לא מותירות ברירה לבעלי הסירות לבחור בין ארבע לשתי פעימות בין אם מדובר בסירת מתקפלת או קשיחה.

    נקודה נוספת שיש לציין היא שמנועי שתי פעימות רגישים יותר להשיארות דלק לאורך זמן במיכל הדלק בעת האיחסון. כדי לשמור על המנוע, (וביחוד שאם ברור לכם שתאחסנו את המנוע לתקופה ממושכת), כדאי עוד יותר להקפיד על נוהל תחזוקה נוסף לריקון מע' הדלק שלו - אם כי פעולה די פשוטה לביצוע, וברמת המשתמש.
    והיא בעצם שיש בתום השימוש כאשר המנוע נמצא עוד במים / בחבית מים / מחוברות אלו אוזניות שטיפה - לנתק את מיכל הדלק החיצוני (אם יש לכם מנוע עם מיכל דלק פנימי אז גם להעביר את בורר מיכל הדלק לשאיבת דלק מהמיכל החיצוני) ולתת למנוע לפעול ללא אספקת דלק כמה עשרות שניות - עד כמה דקות קצרות, עד כיבוי המנוע בעקבות ריקון מלא של הדלק גם מהרכיבים הפנימיים (קרבורטור, משאבת דלק וכו'). צעד זה הינו חשוב כדי למנוע סתימות שמן במנועי ה2 פעימות מכיוון שזה מהול יחד עם הדלק, בעוד השני מתנדף עם הזמן.

    אם כי צעד זה מומלץ לכל סוגי המנועים שכן עם הזמן - דלק מתנדף, ומאבד מהאיכות והתכונות שלו.

    + איפיון מנועי 4 פעימות +

    מנועי 4 פעימות:
    הינם ההמצאה החדשנית יותר עם מנגנון מכני מורכב ומתקדם.
    היתרונות שלהם טמונים ביעילות גבוהה יותר של המנוע (למשל מהירות ועוצמת מנוע יציבה יותר, וניקיון ואמינות הרכיבים הפנימיים, 
    ויעילות צריכת דלק ושמן, וקירור מנוע, רעש וזיהום אוויר מופחת
    .
    החיסרון שלהם הינו בכך שתמיד אלו יהיו כבדים וגדולים יותר ממנועי ה-2 פעימות, בהתאם לכוח הסוס.
    ובאופן בלתי נמנע אוחזים בטווח מחירים גבוהה יותר בהתאם לשיטה המכנית.
     אם כי לעיתים, מנועים אלו יהיו דווקא האופצייה החסכונית יותר לטווח הארוך בזכות צריכת הדלק הנמוכה למשתמשים מסויימים.

    המורכבות המכנית אומרת , שהתיקון יהיה מורכב יותר במקצת,  ובתיאוריה מספר המקומות בהם עלולים לצוץ תקלות יהיה רב יותר.

    האם זה אומר שהם פחות אמינים ? לאו דווקא..
    כזכור -יש לציין שאין חוקיות המסבירה מתי ולאיזה מנועים יהיו יותר תקלות, ואי אפשר באמת לחזות זאת מבעוד מועד.

    כמו כן, ניתן לראות בתור עדות להתפתחות השוק והתגברות האמינות של מנועי 4 הפעימות לאורך השנים בזכות העובדה שדווקא רוב הסירות המודרניות החדשות כיום מגיעות עם מנוע חיצון או פנימי של 4 פעימות,
    ואף ישנם מדינות מערביות רבות כמו האיחוד האירופי וארה"ב אשר החליטו לאסור על שימוש במנועי 2 פעימות, ולהתיר אך ורק את השימוש 4 פעימות בלבד
    בגין סיבות של איכות הסביבה, וזיהום מופחת.
    הביקוש האדיר של השוק, מוכיח שהחסרונות הללו זניחים להרבה מאוד אנשים, לעומת היתרונות, ומנועי ה-4 פעימות מספקים חווית הפלגה אחרת
    כמובן שאין לקבוע בנחרצות איזה מהמנועים יותר טוב, שכן כל אחד עשוי להעדיף מנוע אחר בהתאם לצרכיו והעדפותיו.

    יתרון נוסף הוא המילוי הנוח של דלק ושמן מנוע לחוד.

    אך כנגזרת יש כאלה שירתעו מהצורך לאחסן ולהוביל את מנועי ה4 פעימות רק בשתי מצבים: עומד או מונח על הידית - למעט מנועי פרימיום מסויימים (צרו קשר למידע נוסף) אחרת השמן שבתוך המנוע ינזול למקומות שאיננו אמור להגיע אליהם (קרבורטור, צלינדר, גרימת נעילה הידרוסטטית וכו') ולהוביל לתקלות,
    ובעיות התנעה, ולהצריך טיפול והחלפת רכיבים.

    + איפיון מנועי EFI +

    מנועי 4 פעימות EFI - (הזרקת דלק אלקטרונית)
    הינם ההמצאה החדשה ביותר והתפתחות האחרונה של ז'אנר של מנועי ה4 פעימות, וכמובן שכוללים את כל היתרונות הקודמים,
    אך בעצימות והצטיינות גבוהה יותר בזכות מע' ה- electronic fuel injection) EFI) אשר מתבטאת ויוצקת את היחוד שלה ב:

    • צריכת דלק טובה אף יותר
    • אמינות ואורך חיים
    • כוח וביצועים
    • התנעה קלה
    • תגובת טרוטל מיידית (מצערת, ידועה גם בתור "ידית גז/שליטה") 
    מערכת הזרקת הדלק של היידיאה מתהדרת במחשב מתקדם של תאגיד Delphi העולמי, אשר מזריק דלק לפעולת המנוע במספר מוקדי הזרקה במקביל על פי הצורך בזמן אמת,
    וכך שולט בדיוק וביעילות, בזמני ההצתה בעת ההתנעה, ופעולת המנוע תחת כל מזג אוויר. מנועים אלה מספקים ביצועיים כלליים אופטימליים, ואספקת כוח יציב יותר, בזכות עוצמת הפלט המכני - המציג מגמת ביצועים בצורה יותר לינארית לעומת מנועים מסוג מאייד (2 או 4 הפעימות סטנדרטים), אותה היציבות כמובן תורמת לאורך החיים של המנוע.
    **עוצמת הפלט מכנית -power output (עוצמת הכוח הניתנת תחת מסגרת זמן מסויימת ונגזרת מסיבובי המנוע יחד עם כוח המומנט (Tourque) המסובב את ציר המדחף/


    + איפיון מנועי Enduro +
    סדרת מנועי Enduro

    Enduro הינה סדרת מנועי 2 פעימות אשר פותחה במיוחד ללקוחות מסחריים ומקצועיים
    אשר זקוקים למנוע לעבודה אינטנסיבית מתמשכת ורצופה תחת תנאים קשים וקשוחים, הכוללים שעות הפעלה ארוכות 
    של שימוש יום יומי באופן שוטף. 
    מנועי Enduro הותאמו לצורך זה כדי לעמוד באתגר ומספקים מנוע עם גיר מחוזק, ומנגנון ומשאבת הקירור heavy duty לקירור משופר,
    יחד עם עוצמה, ועמידות מוגברת ברכיבים כמו: גל ארוכבה, crankshaft מיסבים כדוריים (roller bearing) בלוק מנוע (cylinder block) וזאת כדי להעניק למשתמש שיפור ניכר בעמידות ובאמינות שעדיין אפשר לסמוך עלייה גם תחת האתגרים שתנאי העבודה שלו מציבים.

    + איפיון מנועי Jet +

    אנחנו מכירים את המנועים האלה לרוב מאופנועי הים (שם הם מובנים בגוף הסירה) או מסרטים הוליוודים בהם נתקלים בסירות רחפת נעות בביצות במהירות במים, ומי מאיתנו לא חלם להשיט כזאת, אם כי כמות הביצות בישראל הצטמצה משמעותית במאה שנה אחרונות...
    מנועים אלה פועלים באמצעות שאיבת מים בעוצמה חזקה מאוד, והסנקתם אחורה כזרם סילון כדי ליצור מומנט תנועה.

    היתרון של המנועים האלה הוא לנישה מאוד מסויימת, ותחת שייט בתנאים ספציפים כמו שייט מתמשך במים רדודים (בהנחה ושוקע כלי השייט נמוך מספיק כשלעצמו), ושייט באיזורים בהם מדחף עשוי להיות פגיע במיוחד כמו שייט במי שיטפונות, הצפות, וכו' -
    בהם עשויים לשכון במים הריסות, סלעים, סבל,  ועצמים כל שהם העשויים לפגוע ולהזיק למדחף. ולכן פופלארים בשימוש בקרב כוחות חילוץ והצלה ברחבי העולם, כאשר אלה שטים תחת אותם התנאים, וזקוקים לביטחון, שהמנוע שלהם יוכל לעמוד באתגרים ובתלאות בהם הם פוגשים, 
    ושלא יצטרכו להתמודד תוך כדי במדחף שניזוק, מה שיעכב או יסכל את המשימה להצלת חיים, בה כל שנייה היא קריטית.
    יתרון משני הוא שמנוע ג'ט פחות מסכנים את אלה השוכנים במים.
    (מנוע ג'ט אינם מבטיחים אפס סיכוי לפגיעה בקרקעית. מכיוון שבשונה מאופנועי ים מנוע הג'ט כמנוע חיצון הינם כוללים ברך החורגת יותר במקצת משוקע כלי השייט, ולכן דורשות תשומת לב של הנהג להרים את זווית המנוע בעת הצורך.)

    הסיבה להיות המנוע הזה מבוקש "לשימוש נישתי" היא שהיעדר המדחף שלו הופך אותו לפחות יעיל בהנעת הסירה כשלעצמה לעומת מנוע סטנדרטי הכולל מדחף.

    + שיקולים אפשריים +

    כשעוזבים לרגע את האמינות, ומוניטין וההעדפה מסויימת למותג הספציפי בצד,
    השיקולים המרכזיים הנותרים שמנחים את רוב האנשים בבחירת מנוע חדש לסירה שלהם, הם משקל המנוע, עוצמה, וכמובן התקציב
    לרוב רק לאחר כך מכניסים רוב האנשים לחשבון גם את חווית המשתמש והנוחות אותם הם מחפשים, או בוחנים היבטים נוספים כמו צריכת הדלק וכו'
    שמהווים גם כן נקודות חשובות, למשתמשים רבים; מי יותר ומי פחות.

    בכל מקרה, נקודת המוצא כמובן שבעולם מושלם, ההינו רוצים להינות מכל העולמות...
    מנוע עוצמתי, במשקל נמוך, במחיר אטרקטיבי, ועם כל הפיצרים והתכונות שנרצה, יחד עם ביצועי צריכת דלק מעולים וכו'...
    אך כמובן שכמו בהרבה דברים, ותחומים בחיים - אין דבר כזה שלמות, ולכל מנוע יש יתרונות וחסרונות, ואי אפשר יהיה להצביע ולהמליץ על המנוע "טוב ביותר" באופן גורף לכולם,
    או איזה מנוע הכי מתאים לאיזה סירה" 4 ו2 פעימות כיום יכולים להתאים לכל סוגי הסירות, מגדולות עד קטנות, סירה מנתפחת עד סירה קשיחה, ולכן מוטל על המשתמש להחליט עבורו מה מהם יתאים לו יותר.

    באופן בלתי נמנע, ההיבטים שציינו למעלה עשויים להתערבב, ולבוא זה על חשבון זה.
    לעיתים וחווית המשתמש תבוא על חשבון תקציב, ומשקל המנוע .
    ולעיתים עוצמת המנוע תבוא על חשבון משקל, שלחלק יפריע יותר ולחלק פחות (אם בכלל)
    ועוד....כפי שאתם מסוגלים להבין, ישנם הרבה פרמטרים אישיים המושפעים מהעדפות המשתמש וסוג הסירה, ולכן מה שנכון או מבוקש ע"י אדם אחד, לא בהכרח יהיה זהה לאדם אחר.

    חלק מהאנשים למשל ירכשו מנוע במטרה למקסם את עוצמת המנוע המותר לסירה.
    חלק יבחרו מנוע קל משקל, וחלק יבחרו באמצע, וחלק בכלל לא יתעניינו במשקל המנוע.

    חלק יבחרו להתפשר על העוצמה, כדי לא לחרוג מהתקציב.
    או שבכלל מלכתחילה יחפשו את ההמנוע הזול ביותר...
    כמובן שההגדרות של לקוח אחד (למשל למהו מנוע קל מספיק,
    או מהו מנוע זול באמת: מחיר קנייה לעומת חיסכון בדלק) ישתנו מאדם לאדם,
    בהתאם ליכולת ולהעדפותיו האישיות, אופן ותדירות השימוש, וכו'.

    אך בכל מקרה, כמשתמע זה ברור שלא תמיד ניתן לבחור מנוע שעונה על הכל בהצטיינות, לכן נצטרך ולמצוא את המאזן שמתאים לנו. ועל כן לדעת להתמקד על ההיבטים החשובים, והרלבנטים לנו ביותר, ולצרכים, והעדפותינו האישיות.
    כמובן תוך לקיחה בחשבון של סוג הסירה שברשותנו, שכן אפילו בין הסירות יש שוני – לדוגמה סירות הרגישות יותר ורגישות פחות למשקל עודף. ככל שנדע להכיר בכל מה שנאמר לעיל, יחד עם הכרת ההבדלים בין סוגי המנועים השונים, כפי שפריטנו למעלה, וככל שנדע להגדיר, ולגבש בראש עם עצמנו מה הם הצרכים והעדפות שלנו מהמנוע, ונכיר את השיקולים הנפוצים כפי שנמנה למטה – (שאולי עשויים להיות רלבנטים גם לנו): כך נוכל בקלות גבוהה יותר לבצע בחירה מושכלת, ולדעת על מה להתעקש, לדעת להתמקד על סוג המנוע המתאים לנו: לצרכינו והעדפותינו האישיות, ו"בשטח" קרי: לסירה, וכך נוכל להיות שקטים, וגם אף בלב שלם שהמנוע שנרכוש יענה על צרכינו, באופן אופטימלי למורות אותו המאזן הבלתי נמנע שהזכרנו.

    להמחשה - סוגיית המשקל למשל הינה משמעותית בעיקר ובמיוחד בכלי שייט קטנים כמו סירות גומי ועוד, כיוון שסירות אלה הינן בעלות כושר נשיאה מוגבל, ועל כן רגישות הרבה יותר להשפעת משקל נוסף, ואף אופן הפיזור שלו:
    בין אם זה ציוד, אנשי צוות ומשקל המנוע – וגם לעיתים רבות אפילו פערי המשקל בין 4 ל-2 פעימות באותו עוצמת כוח סוס יהיו מספיק משמעותיים כדי להשפיע על הביצועים של הסירות, וכושר ההעמסה שיבוא על חשבון נוחות והיבטים אחרים. כמו למשל על חשבון היכולת לשאת יותר נוסעים או ציוד, או באופן שלא יפגיע קשה מדיי בביצועי הסירה, וזאת לעומת סירות גדולות יותר ופחות רגישות.


    גם סיבה נוספת לא פחות חשובה היא כי ברוב המקרים סירות אלה פופלאריות, ומבוקשות כל כך בזכות היכולת שלהן להתקפל אל תוך תיק נשיאה ידני, ולהתנפח, וכך נוחות להובלה ולאיחסון אצלנו במחסן הביתי.
    ולכן בהתאם, סירות אלה נדרשות כל שימוש להרכבה, ניפוח, השקה למים. וכמובן עלייה לחוף, קיפול ואיחסון בתום השימוש, (אלא אם כן נבחר להשאיר אותה מנופחת בכל זאת, ולשנע באמצעות נגרר, גגון וכו').
    לכן משקל המנוע בסירות אלה הוא קריטי לנוחות הניוד והשינוע שלכם, מכיוון שגם את המנוע נאלץ לחבר ולנתק, לשאת ביד ולשנע כל פעם, בנפרד מן הסירה. (ובטח כאשרכבר צריך לשאת ציוד רב מהרכב לקו המים...)
    ואכן ההחלטה עד כמה להתפשר בהיבט הזה, לטובת השאר, או בעצם השאלה מהו משקל סביר עבורי לנשיאה הוא החלטה אינדיבידואלית.

    בעוד שלמשל בסירות ארוכות וגדולות יותר, המשקל פחות מהווה שיקלול משמעותי מכיוון שברוב המקרים המנוע יושב כבדרך קבע על הירכתיים, ולא נדרש לפירוק והרכבה כל פעם מחדש, בעוד הסירה עוגנת במרינה, או נגררת ע"י נגרר.
    והכושר נשיאה גדול יותר מלכתחילה, לכן אינם כה רגישות לפערי המשקל בין 4 ל2 פעימות, שהשפעתם תהיה זניחה על הסירה במתן הביצועים שלה וביכולת ובאופן העמסת ציוד ונוסעים. לרוב אנשים רבים עשויים להעדיף מנועי 4 פעימות מכיוון שאלו סומכים על המגמה בשוק כיום של היצרנים לבחור במנועי 4 פעימות כברירת המחדל לסירות קשיחות חדשות, וכמו כן ההיצע בשוק ככל שעוצמת המנוע עולה ינטה לרוב לטובת מנועי ה-4 פעימות, ולא בכדי. לכן בבמקרים רבים  כאלו, בעלי הסירות יבחרו במנועי 4 פעימות, כדי להינות מההיתרונות שלהם.

    אז ריכזנו בפניכם למטה מספר שיקוליים אפשריים בנקודות, בהם אנו נתקלים:

    • יש כאלה שירצו את המנוע החזק ביותר, בהתאם לנפח המנוע המותר לסירה,
      כאמור זה יכול להיות גם מנועי 4 פעמות וגם 2 פעימות - וכך יהנו ממהירות מירבית, עוצמת מנוע, לעמוד בקריטריונים הנדרשים להגברת תחום השייט המותר (כל עוד עומדים בשאר התנאים), ולכשירות הסירה לגלי חוף ולתנאי ים.

    • אדם המבקש לצאת לשוט גם כאשר הים יחסית גבוהה, ו/או להשיק את הסירה דרך גלי חוף - יעדיף מנוע החזק דיו עבור משימה זו (למשל בעלי יאכטות המשתמשים בסירת דינגי ומבקשים להגיע ליאכטה שלהם) אך לאו דווקא. 


    • יש כאלה היעדיפו את המנוע הכי קל שיש, או שיבחרו מנוע עד משקל מסויים, כדי לשמור על נוחות שימוש, נשיאה, וניוד, כפי שאלה זקוקים.
      גם כאשר הם מתפשרים על מיקסום העוצמה המותרת לסירה, במקרים רבים אלה יבחרו במנועי ה-2 פעימות, אך לאו דווקא מוגבלים רק אליו -
      לעיתים יגלו שגם מנוע 4 פעימות קטן יותר, יהיה קל מספיק עבורם.

    • סיבה נוספת למשל להתפשרות על עוצמת המנוע יכולה לבוא גם עקב תקציב מוגבל,

    • או בגלל החוק הישראלי הדורש רישיון משיט למנוע מעל 6 כ״ס, ושימוש במנוע גדול ללא הנפקת רישיון זה, תהווה עבירה על החוק (וזה ללא קשר למס' הפעימות או סוג מנוע: בנזין / חשמלי / וכו').

    • כמו כן, יש אנשים בעלי סירות קטנות ומתנפחות המחזיקים ברישיון משיט, אך בכל זאת יעדיפו להישאר בתחום מנוע מקסימלי עד 6 כ"ס, מכיוון שלא רוצים לשנות את קטגוריית הסירה מבחינת תקן הרישוי.
      כיוון שסירות עם מנוע גדול יותר על פי תקן כושר השייט הישראלי יחויבו לשאת עימם ציוד נוסף, בין אם הן סירות מתנפחות או לא.
      כמו ערכת פירוטכני במקום לפיד עשן (לתקן עד 6 כ"ס), גלגל הצלה, מצפן, מטף גדול יותר, משאבת שיפוליים, צופר, מחזיר הד מכ"מ, וסולם עלייה, מה שעלול לסרבל את הקלות והנוחות של הכנת הסירה לשייט ביחוד בסירות מתנפחות-מתקפלות, לנצל מקום יקר בסירה (וזה משמעותי ביחוד בסירות קטנות) ויצריך מציאת פתרונות ומתקני איחסון נוספים, כדי למקסם את המרחב בסיפון, כמו למשל מתקן לגלגל הצלה, התקנת סולם כו',
      וכמובן ציוד בסיסי תיקני, ברמה הבסיסית ביותר, נושא בעלות נוספת העשוייה להגיע לסכום מעל 1000 ש"ח והלאה.

    • בעלי סירות קטנות, וכל מי שרוצה לחבר ולפרק את המנוע לפני ואחרי השימוש, עשויים לעיתים להעדיף את המנוע הקל ביותר לעוצמה המקסימלית/ המבוקשת:
      לכן הם עשויים להעדיף את מנועי ה-2 פעימות (ביחוד בסירות קטנות מתנפחות, עקב הרגישות הגבוהה למשקל בסירות אלה. סירה כזאת תשוט יותר מהר במידה מסויימת עם מנוע 2 פעימות,
      מכיוון שתהיה קלה יותר לעומת מנוע 4 פעימות השווה בעוצמת כוח הסוס.מנגד זה לא אומר שאין בעלי סירות מתנפחות, ואחרות באורכים שונים, שלא יעדיפו דווקא את חווית המשתמש של מנועי ה-4 פעימות,
      שכאמור מהווים מגמה פופלארית מאוד בסירות המודרניות.
      (יעילות המנוע, פעולת מנוע שקטה יותר, חיסכון בדלק, זיהום מופחת, סיכוך משופר, נקיון רכיבים פנימיים טוב יותר, וכו׳)
      אותם אנשים נוטים לבחור בהם גם למורות המשקל הכבד יותר לאותה העוצמה (בהשוואה ל2 פעימות).

      יש שייטים שאפילו יעדיפו להתפשר על עוצמת המנוע ולו כדי עדיין להינות מהיתרונות של 4 פעימות, וכדי לשמור על משקל מנוע שלדעתם יהיה עדיין סביר, ונוח עבורם לנשיאה. בהקשר זה יש לציין שבמדינות מערביות רבות בעולם
      דווקא המציאות היא שאין אף בחירה אחרת לשייט פנאיי למעט 4 פעימות, ולא משנה מה אורך וסוג הסירה שלך (מתנפחת או סירת מנוע 14 מ'), וזה בגלל חקיקה סביבתית האוסרת על שימוש במנועי 2 פעימות, הידועים כפחות ידידותיים לסביבה.

    • בהקשר לחקיקה הנ"ל, עולה שיקול נוסף המשפיע על אנשים מסויימים לבחור ב-4 פעימות, והוא כדי להגן עליהם מנגד חקיקה עתידית דומה העשוייה להגיע מתישהו לישראל,ושתדרוש מהם לחדול להשתמש במנוע 2 פעימות, שכן חקיקה כזאת מהווה מגמה עולמית, העשוייה להגיע במוקדם או מאוחר.
    • בעלי יאכטות המחזיקים בסירת דינגי ושטים לחו"ל עשויים להעדיף מנועי 4 פעימות. וזאת מכיוון שבמדינות מערביות רבות מנועי 2 פעימות נאסרו למכירה ללקוחות פנאיי. ועל כן למצוא בחו"ל חלפים ומכונאיים המסוגלים לטפל ולתקן מנועי 2  פעימות במקרה הצורך תהיה קשה יותר.

    • בעלי סירות ארוכות יותר מראש עשויים לנטות למנועי 4 פעימות מכיוון שהמשקל הנוסף, נוחות ושיטת השינוע ואיחסון כבר לא מהווה שיקול משמעותי (לרוב המנוע מולבש על ירכתי הסירה כבדרך קבע – כפי שהזכרנו למעלה), והכושר נשיאה גדול יותר מלכתחילה, אינם כה רגישות לפערי המשקל
      בין 4 ל2 פעימות. ואלה יהנו מהיתרונות של 4 פעימות שציינו למעלה, ומסתמכים על כך שבחרו נכון, מתוקף היותם חלק מהמגמה העולמית.

    • ישנם גם בעלי סירות ארוכות יותר, ולא רק סירות מתנפחות שעשויים להעדיף את מנועי ה-2 פעימות, גם בעוצמות גבוהות יותר בזכות מחיר הקנייה, המשקל הנמוך והפשטות המכנית. לעיתים יש להם דעה או ניסיון קודם מהעבר לגבי האמינות היציבה של ה-2 פעימותף והיעדר תקלות, קלות לתיקון, וכו'. אם כי כיום לאחר שנים של אופטימיזצייה - שני הסוגים אמינים מאוד, ולא ניתן להצביע על איזה סוג מנוע אמין יותר ויחווה יותר תקלות, ואין באמת חוקיות אמינה לחזות זאת מבעוד מועד.

    • ויש גם כאלה הנמשכים למנוע מסוים לאו דווקא ממניע עינייני, אלא מהרגל, שמרנות, או משיכה אישית: כמו למשל אנשים הנמשכים לרעש המנוע הצווחני של ה-2 פעימות.

    • אנשים מסויימים כמו דייגים, בעלי סירות קנו חסקה וכו' עשויים לעדיף מנוע 2 פעימות קל, עם ידית דייגים, כי עדיין נדרשים לנשיאה של המנוע, או שהסירה שלהם עדיין קלה ורגישה למשקל.

    • לקוחות מסחריים עשויים להעדיף את מנועי Enduro המשתייכים גם כן למנועי 2 פעימות, ומספקים קירור, מע' גיר מחוזקת ועוד, כדי לספק עמידות טובה יותר למנוע בעת שימוש אינטנסיבי, יום יומי.

    • יש כאלה שיעדיפו לרכוש מנוע במחיר הקנייה הזול ביותר, בו  מחזיקים בד"כ מנועי ה2 פעימות בהשוואה ל-4 פעימות.
      מצד שני אלו צורכים יותר דלק, ולכן למשתמשים רבים הבחירה החסכונית עשוייה להיות דווקא במנועי 4 פעימות, שבטווח הארוך ובהתאם לתכיפות ותנאי השימוש עשויים להחזיר את ההשקעה של תוספת המחיר הראשוני בעת הקנייה, לעומת מנועי 2 פעימות.
    • יש כאלה שירתעו מהצורך לאחסן ולהוביל את מנועי ה4 פעימות רק בשתי מצבים (עומד או מונח על הידית - למעט מנועי פרימיום מסויימים) - משמעותי בעיקר למי שמתמש בסירה ניידת ולא משאיר את המנוע על גבי הסירה באופן קבוע
      מנגד יש כאלה שירתעו מהצורך למהול את הדלק והשמן ב2 פעימות ביחס הנדרש,
      ומדאגה קצת יותר קפדנית אם כי לא קשה במיוחד (כפי שצויין למעלה) למניעת הישארות דלק ברכיבים הפנימיים בעת איחסון ממושך - שאם לא עושים כן - זה עשויי לרוב להוביל לתקלות).
      **אם כי צעד זה הינו מומלץ בסופו של דבר לשתי סוגי המנועים, שכן עם הזמן - דלק הינו חומר אשר מתנדף, ומאבד מתכונותיו.
      בשורה התחתונה אין תשובה נחרצת "איזה מנוע יותר נוח".

     

    טווח המנועים של Hidea

    נשמח לייעץ ולהמליץ על המנוע המתאים ביותר עבורך צור קשר או צלצל אלינו: 08-8677663


    לעמוד המוצרים




    לכתבה על המפעל החדש בבלוג שלנו

    לכתבה על מנועי Hidea בשירות כוחות הצלה

    לעמוד המוצרים


    תקנים

    להיידיאה יש מוניטין חובק עולם לשירות after-sale ברמה גבוהה. ואיכות, ואמינות יציבים, ולכן בהתאם מחזיקה בתקנים הבינלאומיים הבאים, לשקט הנפשי של לקוחותיה, ושמירה על כדור הארץ

      • עומדת בתקן ISO9001
      • תו תקן אמריקאי EPA
      • תו תקן אירופי CE
      • תו תקן VCA אנגלי
      • תו תקן CCS למחקר וסיווג תקנים ימיים, ספנות, ואוניות.
        חברה בהתאגדות העולמית לסיווג ימי IACS (המונה סה"כ 6 גופים בעולם).
      • אותות כבוד ממוסדות מחקר, לשכות מסחר, קניין, וטכנולוגייה לאומיים


    פרופיל חברה

    Hangzhou HIDEA Power Machinery Co LTD הינו חברה פרטית המונפקת בבורסה, או בקיצור Hidea , הינם מנועי חיצון מקצועים ואיכותיים מהשורה הראשונה, עם מפעל חדשני ומתקדם, מוביל בתחום, 
    המפעל של Hidea ממוקם בעיר המחוז היוקרתי Hangzhou בסין אשר הינה עיר מתפתחת עם רמת חיים מהגבוהות בסין, ועם יצור שנתי של כ100 אלף מנועים בשנה,
    פס היצור של מנוע Hidea, ההינו מהמתקדמים והקפדניים ביותר בסין, Hidea מובילת את ההמהפכה האקונומית מאז הקמתה ב2008.


    וזאת תוך התבססות על סטנדרטים ובקרת איכות ברמה מערבית; וע"י צוות מומחים עולמיים מערבי ומקומי,
    מערך ופס היצור של Hidea הינו המתקדם ביותר בתעשיית מנועי החיצון הסינים, ועומדת ללא סייג גם מול "השחקנים הבינלאומים" המוכרים בשוק,
    עם מכונות הרכבה אוטומטיות הכוללת תפעול רובוטי, שליטה, בקרה וניטור דיגיטלי, איסוף נתונים, והליכי הגנת קורוזיה מתקדמים: כל אלו מבטיחים איכות ברמה אחידה ועולמית לכל אחד ואחד מהמנועים אשר יוצאים מהמפעל.

    ב - Hidea שמים דגש ראשי בפיתוח וישום פתרונות כנגד קורוזיה וחלודה במנועים שלהם, ומחוייבים למחקר שיטות חדשניות וליעול ושיפור ההליכי ההגנה כנגד קורוזיה המוכרים בתעשייה.
    Hidea משתמשת ומבטיחה: ישום טכנולוגי מתקדם של צבע תעשייתי נוגד קורוזיה, המבטיח נתוני צביעה משופרים ואחידים הכוללים הכנת המשטח לצביעה בצורה אופטימלית תרכובת הצבע, חימצון עובי וכו'. כל אלה מבטיחים את אריכות ימים למנוע ברמה עולמית,

    פס היצור של Hidea מייצר כיום מס' קטגוריות מנועים: מנועי שתי פעימות, ארבע פעימות, סדרת הEnduro , ומנועי EFI –"מנועי הזרקה".
    כל מנועים פותחו ומיוצרים במפעלים של היידאה, 70% מהם מיוצאים מזה זמן רב לאירופה וצפון אמריקה, ושאר מדינות המערב.

    Hidea יסדה לעצמה במרץ ובצדק, מתוקף החזון שלה: מוניטין חובק עולם לאיכות, אמינות, וסטנדרט מערכתי של רשת שירות ותמיכת After-sale לאחר המכירה ברחבי העולם,
    Hidea עומדת בגאון בסטנדרטים בינלאומיים של בקרת איכות: ISO9001, תעודת CCS של סין, תעודת EPA האמריקאית, ורישוי אירופאי CE

    כמו כן, Hidea מחזיקה באות כבוד ממרכז המחקר של ג'גיאנג למנוע חיצון, ומהווה מותג רשום בלשכת המסחר של ג'ינגיאנג, ואירגון לטכנלוגיה חדשנית ומתקדמת של המחוז.
    ואף מגוייסת לוועד המגדיר את הסטנדרט התעשייתי למנוע חיצון בסין.

    כפי שHidea שואפת בצורה תמידית לפעול במחוייבות והגינות אל מול הצרכנים, כך גם פועלת במתן ובשיפור רמת חיים של עובדי החברה, והקהילה, מגוייסת כספקית מפתח של כוחות ההצלה המקומיים בזמני חירום בעת הצפות.

    ועומלת ללא הרף על פיתוח למוצרים הפועלים על אנרגיה ירוקה,
    כחלק מחזון החדשנות, מיקוד מקצועי, ויעול ושיפור המיומנות של בעלי המלאכה והצוות המקצועי של פס היצור.
    בשנת 2019 השיקה לשוק הרחב מנועים חשמליים ומנועי גז בישול ידידותיים לסביבה, ומתגאה בשקדנותה בתחום בתור חלוצה בתחום מאז 2011.

    החזון של Hidea
    הינו להציע תמורה טובה יותר למחיר ללא פשרות על איכות, אמינות, ביצועים, שירות, , ולהנגיש את הים, האגם ושייט בכלל, לקהל רחב יותר, תןך הובלת המהפכה האקונומית,
    כדי שרק לכם נותר יהיה לצאת להפליג ולהינות בראש שקט.

    נשמח לייעץ ולסייע בבחירת המנוע המומלץ עבורך.
    ניתן ליצור קשר או לחייג: 08-8677663


    לעמוד המוצרים


    לכתבה על המפעל החדש בבלוג שלנו


    לכתבה על מנועי Hidea בשירות כוחות הצלה