סירות גומי - KOLIBRI

kolibri logo


תוכן עיניינים: 
1. סקירה 2. ליין הסדרות 3. סוגי רצפות 4. פס היצור 5. פרופיל חברה 6. למה קונים אצלנו 7. שירותים משלימים וציוד כושר שייט
------------------------------------------------------------------------------------------------


סירות גומי מתנפחות מקצועיות - Kolibri יבואן רישמי - מעטפת שירות מנצחת



סירות גומי מקצועיות KOLIBRI - קוליברי - תרשים סדרות המנוע-סטנדרט











סירות מתנפחות מקצועיות קוליברי - 25 שנות ניסיון





סקירה:

חברת "KOLIBRI" הינה יצרנית סירות גומי מתנפחות עשויות PVC, מהמובילות באירופה - תוצרת אוקראינה:
מסירות קטנות עד סירות חצי קשיחות. חברת קוליברי נוסדה ב- 1995. קו הדגמים שלה כולל למעלה מ- 20 דגמים בתצורות,
וברמות גימור שונות. כל
 הדגמים נבנו בהתאם לתקן הבינלאומי ISO/CD6185 ובעלות אישור תקן CE ממכון הבדיקה Bureau VERITAS (צרפת),
יחד עם תקנים רוסים ואוקראיניים נוספים. הסירות של Kolibri בנו את מעמדן במהלך השנים בקרב דייגים, ציידים, אנשי משפחה, חובבי שייט, אנשי מקצוע.
ועד גופים ציבוריים העוסקים בחילוץ והצלה בעת הצפות. הסירות של Kolibri עלו לגדולתן הודות לאמינות, בטיחות, יציבות, וכושר נשיאה גבוהה,
יחד עם ביצועים, ויכולות תימרון מרשימות, וכל זה במשקל ובקומפקטיות מפתיעים...



הסירות של "קוליברי" ניידות במיוחד ומתקפלות לתיק נשיאה וזה כדי להיכנס בקלות לתוך תא המטען של הרכב (בהתאם לגדול הרכב והסירה).
ומאפשרות ניפוח והרכבה מהירים, ללא צורך בכלי עבודה כלשהם (תוך כרבע שעה בהתאם בהתאם לדגם, מיומנות המשתמש, ואמצעי הניפוח).
מציגות עמידות גבוהה מאוד הודות ליצור קפדני ושימוש בבד PVC איכותי ומיוחד בן 5 שכבות, המיוצר בגרמניה, צרפת, ודרום קוריאה.
מה שמקנה להן 
עמידות פנומנלית (לעומת סירות PVC מתחרות). נגד קרינת UV, דלקים, שמנים, מי מלח, פנצ'רים,
חתכים, וקרעים. ויתרה מכך, החומר שומר על תכונותיו בטווח טמפרטורות נרחב הנע בין מינוס 30 עד 60C+ 
פס היצור של Kolibri כולל בתוכו גם את מלאכת היציקה והתפירה כך שקוליברי מציעה בפניכם מעגל
יצור שלם של מוצרים אוקראינים באיכות גבוהה.

הסירות של Kolibri מבוקשות ברחבי העולם ע"י גופים, מוסדות ואנשי מקצוע רבים.
בין אם מהסקטור הפרטי-מסחרי, ובין אם מהסקטור ציבורי-ממשלתי
.
וכמובן דואגות בהצלחה יתרה להנאתם של כל חובבי הפנאי המחפשים בילוי אקטיבי על המים -
דייגים וציידים, תיירים ומחפשי הרפתקאות - וכל מי שמחפש אחר מפלט שקט בטבע
או שייט מהיר מול הרוח, הגלים ונתזי המים - יכול לסמוך על הסירות של קוליברי שיעמדו בכך בהצלחה.
 
 
 
עם רכישה של סירת "קוליברי" אתה מקבל 3 שנים אחריות על התפרים והדבקות הסירה.
12 חודשים עבור אביזרים נילווים, ספסלים, ולוחות הריצפה.

סירות גומי מתנפחות Kolibri תוצ' אוקראינה
 



סדרות

אשדוד ים מציעה את סדרות הבאות מתוך הליין של קוליברי,
ומגוון איבזרים נילווים:




סירות עם טרנסום רך

טרנסום רך בסירת גומי KOLIBRI עם מתקן תלוי למנוע



השוואת דגמי סירות קוליברי מסדרת סירות משוטים - חתירה -SUPERLIGHT
השוואת דגמי סירות קוליברי מסדרת סירות משוטים - חתירה -STANDARD


Basic
-
סירות גומי ללא טרנסום קבוע, עם תחתית שטוחה, קומפקטיות במיחד ומציגות את טווח מחירים הנמוך מכולן. אידיאליות לטיול דייג קצר בסוף שבוע בכינרת,
פיקניק או וכל בילוי אחר במים. מיועדות להשיט עד 3 אנשי צוות, ומגיעות באורך מקסימלי של עד 3 מטר. למורות שם קטגוריית הסירה ויעודן העיקרי לחתירה, גם חיבור מנוע
מתאפשר בסירות מסויימות לאחר קניית מתקן נפרד לתליית המנוע (בתנאי שנושאות את הסיומת T במספר בדגם שלהן - המסמן את נק' עגינה המובנית עבור התלייה)
למורות המידות הקטנות הסירות יפתיעו ביציבות שלהם, ואפילו יאפשרו דייג בעמידה ברמה מסויימת.
הסירות בסדרה זו מגיעות עם בד PVC 5 שכבות עמיד במיוחד
בצפיפות בינונית-גבוהה של עד 650-950 גרם/למ"ר. התפרים מופקים באמצעות שימוש בטכנולוגיית HFW - הלחמה בתדר גבוהה.
כל סירות אלו כוללות ידיות אחיזה, משאבת רגל, סט תיקון, תיק נשיאה ואיחסון, ספר הוראות. 

הדגמים בסדרה זו משתנים באורכם, רוחב, מידות פנימיות, מאפייניי הצורה, עיצוב, וציוד האופציונאלי הנילווה - 
מאפשרים הוספת ציוד נילווה כמו מתקן מנוע תלוי אחורי, גגון, יריעת אוהל, ריפוד ספסל ניתן להסרה, תיקי חרטום, תיק ספסל תחתון וכו'.


תת סדרת ה-SUPERLIGHT הינה קלת משקל, קומפקטית במיוחד (מידת סירה בתיק נשיאה הינו 74x35x30 cm),
ומייועדת לאדם בודד בדגמים בין 190-230 ס"מ (אורך הקוקפיט נע בין 134-174 ס"מ, רוחב 49 ס"מ). בתור אופצייה מעולה
לשייט פנאיי ודייג, כאשר אינכם צריכים סירה גדולה. תת ה
סדרה הזו מציגה בד 5 שכבות בצפיפות של 750 g/м2, עם 2 תאי ציפה נפרדים.
התפרים הראשיים נעשים באמצעות מיכשור HFW (הלחמה בתדר גבוהה), המשוטים הינם משוטי לייט קומפקטים עם מאפיינים הידרודינמיים
משופרים, והספסלים בדומה לכל הסירות, ניתנים להוזזה וניתוק, ישנו מקטע חבל מסויים לאורך הצדדים לאחיזה שלכם - וכל זה בסירה השוקלת בבממוצע 10.9 ק"ג.
כוללת תוספת לוח ריצפה במחיר הקנייה, אך בזכות מימדיה הקטנים תוכלו גם לבחור לשוט ללא תוספת הרצפה, ואחר כך להוסיף באם תרגישו צורך לסירה עם סיפון מוקשח,
ויציב ופונקציונאלי עוד יותר - לדייג, ולחתירת משוטים. הודות לספסלים הניתנים להוזזה ולעיצוב הקלאסי שלה - היא תאפשר העמסה נוחה של
ציוד אישי גם לשייט מומשך למשך היום, הסירות בסדרה זו ניתנות להרכבה ופירוק מהירים במיוחד.


תת סדרת ה-STANDARD מובדלת מהקודמת בטווח צפיפות חומר מוגבר 950-750 g/м2 (בהתאם לדגם), רוחב מוגבר מהקודמות בכ-25 ס"מ
(11-15 ס"מ מרחב פנים) טווח דגמים באורכים גבוההים יותר - (ל- 2-3 נוסעים, ועד 3 מ' - מידות פנים (קוקפיט): אורך 150-217 ס"מ, רוחב 60-64 ס"מ)
מנוע מקסימילי עד 3 כ"ס.
 תוך שמירה על משקל וקומפקטיות טובים במיוחד. ו
כוללת ציוד חתירה בגודל מלא עם מאפיינים הידרודינמיים משופרים,
ולראשונה מציגה גם כן נקודות עיגון עבור
מתקן אופציונאלי תלוי למנוע כאשר תרצו לגוון עם שייט ממונע (כל עוד הדגם כולל את האות (T) כסיומת. כמו כן סדרה זו נהנית מ:
קוטר בידון מוגבר (החל מ-34-38 ס"מ) יחד עם שתי תאי הציפה הנפרדים, חבל אחיזה בצדדי הסירה. אשר יעניקו לכם כושר
ציפה ונשיאה, תחושת ביטחון, וסירה בטיחותית יותר. כשלעצמה גם תחת תנאי מים פתוחים סבירים, ומוגנים פחות,
לרבות התמודדות עם גלי צד קלים (בהתאם לסירה ולתנאי הים). לבסוף תגלו כי סירה זו כוללת 
מס' תוספת לוח ריצפה אפשריות עבור הקשחת הסיפון הכלולות במחיר
הקנייה בהתאם לוריאצייה הנבחרת:
א. ("שטיח") קרשי עץ - (הסטנדרטית)
ב. לוחות עץ (ספר) - בהזמנה מראש ג. ריצפת AIR DECK (בהזמנה מראש)

היכולת להסיר את הספסלים בעת הצורך תפתיע אותכם במרחב שתוכלו לקבל גם בסירה כזאת שמחזיקה במידות חיצוניות קטנות.
הסירה מושלמת עבור זוג דייגים מתחילים, חובבי טבע, ושייטי פנאיי המבקשים
מפלט שקט מההמולה שבחוף, ומתכוונים לשוט
בעיקר עם משוטים / מחפשים סירת מנוע קומפקטית במחיר התחלתי למים רגועים יחסית, ושייט נינוח. סירות אלה קלות משקל
(סט סירה + ריצפה נע בין 12.5-30 ק"ג ונכנס לתוך תיק בודד). נוחות להרכבה ולפירוק.



>>
<<







סירות מנוע עם טרנסום קשיח
(דף ירכתיים - לוח מנוע) - מק"ט - KM-XXX


דף ירכתיים למנוע - טרנסום קשיח בסירת גומי קוליברי



הסירות המתקדמות מהליין של KOLIBRI, ויעודיות לשימוש ממונע, אך עדיין כוללות כסטנדרט משוטים לשימוש
בתימרון ליד החוף או דרך מים רדודים, כאביזר גיבוי למקרה הצורך, או סתם שמתחשק -
על כן עשויות להיות בחירה מועדפת גם בתור סירת משוטים לאור יתרונותיהן עבור אנשים
המחפשים סירה עמידהגדולה, מרווחת, ומתקדמת יותר כפי שנפרט עוד רגע.


המנוע בסדרות הללו מולבש על טרנסום נייח קבוע  - יתרון פרקטי, אמין, ונוח יותר בצורה משמעותית לשימוש ממונע,
הלוח עשוי כמקשה אחת ותומך בפעולת המנוע. ובנוסף מאפשר הלבשת מנוע בעוצמה גבוהה יותר, וכזה שיתאים לסירות גדולות יותר,
כמו שסדרות אלו מציגות. עוצמת המנוע לסירות אלו מהליין של קוליברי נעה בין 3.5 עד 35 כ"ס.
ומציג דגמים עם תחתית שטוחה ותחתית קיל, וצורות הידרודימיות מתקדמות יותר שיעניקו
ביצועים כללים, מהירות, יציבות, וכשירות לים טובה יותר.


על תכונותיהן הכלליות נמנים כושר העמסה גבוהים יותר, לצד משקל כבד יותר בממוצע.

סירות המנוע של Kolibri עם הטרנסום הקשיח הינן עשויות בד PVC 5 שכבות בצפיפות של 950-1100 g/m2 - צפיפות גבוהה יותר בהשוואה לקודמות.
כמו כן מציגות מימדים חיצוניים ומרחב פנימי גדול יותר בהתאם לאורך ולסדרה, לצד טווח אורכים גדול יותר מלכתחילה.
סירות אלו נוטות לשמור על "קורס" (כיוון) הפלגה יציב יותר - ביחוד בסירות עם תחתית קיל ֹׁׁׂׂ(V).
ומציגות טווחי קוטר מוגברים של הבידון ברוב הסדרות   -  מה שמעניק כושר נשיאה, ציפה, יציבות, בטיחות, תחושת ביטחון וכשירות טובה יותר לגלי צד


סירות הטרנסום הקשיח כוללות משוטים בגודל מלא עם מאפיינים הידרודינמיים משופרים. ידיות נשיאה, חבל חיים היקפי לכל אורך הסירה, משאבת רגל,
ערכת תיקון, תיק(י) נשיאה ואיחסון,וספר הוראות. ומציגות פיצרים נוספים כמו תוספות רצפת סיפון משופרות (מסוגים שונים) פס הפנדר ההיקפי 
להפחתת התזות, והגנה על הסירה בעת היצמדות לבידון (כסטנדרט). ספסלים ניתנים לפירוק והוזזה, תוספת אופציונאלית
כמו הלבשת ריפוד ספסל, תיקי איחסון אופציונאליים (חרטום ומתחת לספסל), 
או תוספות סטנדרטיות כמו גלגלת לחבל עוגן,
שסתומי פריקת לחץ אוטומטיים להשוואת הלחץ בין תאי הציפה. סירות בסדרות תחתית קיל (V) כוללות שסתום ניקוז מים ידני.


מבחר של אביזרים נילווים הופכים את השייט לבטיחותי ונוח יותר,
כגון: גגון צל, יריעת אוהל, יריעת חרטום נגד התזות (מולבשת),כיסוי מגן לאיחסון ושינוע סירה מנופחת, וכו' -
אותם הפרטים הסטנדרטיים והאופציונאלים אשר מבליטים את קוליברי בתור מובילת השוק של כלי השייט הניידים...
התפרים מופקים באמצעות שימוש בטכנולוגיית HFW - הלחמה בתדר גבוהה. הדגמים של Kolibri
נבדלים זה מזה בגודל, צורת העיצוב, עוצמת מנוע מותרת, ציוד נילווה, פיצ'רים נוספים, וכו'.


Kolibri מייצרת תחת קטגורייה זו 5 סדרות:

  • Standard
  • Light
  • Profi
  • Sea Line
  • Explore





השוואת דגמי סירות קוליברי מסדרת  motorboats Standard





Standard
מק"ט: KM-XXX 
סדרת סירות הסטנדרט עם תחתית שטוחה
עם כושר נשיאה של עד 4 נוסעים, ואפשרות להתקנת מנוע חיצון עד 12 כ"ס, ודגמים באורך 200-330 ס"מ -
מידות פנים (קוקפיט) אורך -110-222 * רוחב 64-70 ס"מ


הסירות עשויות מבד PVC 5 שכבות עמיד במיוחד בצפיפות גבוהה: 950 גרם/למ"ר - גורפת לכל הסדרה, עם 2-3 תאי ציפה.
ועדיין שומרות על קומפקטיות טובה. קוטר בידון הינו בין 38 ל42 ס"מ - לכושר נשיאהציפה, יציבות, בטיחות, תחושת ביטחון לנוסעים ולכל המשפחה.
והסירה הינה רחבה יותר מהקודמות עד כ-20 ס"מ (9 ס"מ במרחב הפנים).  

ספסלים ניתנים להוזזה ופירוק, ולוח טרנסום קבוע המאפשר הרכבת
מנוע חזק יותר
. כל אלו יעניקו לכם יציבות, תחושת ביטחון, וסירה בטיחותית עוד יותר מהקודמות גם תחת תנאי
מים פתוחים, ומוגנים פחות (באופן סביר). לרבות התמודדות עם גלי צד משמעותיים יותר (בהתאם לסירה ולתנאי הים)
לצד יכולת לנשיאת משקל רב יותר. סדרות סירות הטרנסום הקשיח ישמרו טוב יותר על קורס (כיוון) ההפלגה.


בהתאם להעדפת המשתמש מגיעות עם אפשרויות בחירה שונות עבור רצפת הסיפון).
(רצפת (שטיח) קרשי עץ האקונומית, רצפת ספר 9 מ"מ (הבחירה הסטנדרטית), או רצפה מתנפחת AIR DECK.
רצפת הספר מגבירה משמעותית את הקשיחות של הסיפון, וכמו כן את הפונקציונאליות , בנוסף לביצועי ההפלגה.
בזכות היותה ריצפה מתקפלת היא מאפשרת שינוע נוח יחסית.

אפשרות לרצפת ה-Air Deck  תעניק קומפקטיות, נוחות הרכבה והובלה, קלות משקל, ריכוך
זעזועים, ועלייה מהירה יותר לPLANE -*ראה פירוט בהמשך*).

לוח הטרנסום הקבוע מהווה בחירה פרקטית ונוחה יותר לשייט ממונע מהקודמות,
ולכן תהיה רב שימושיתמועדפת על שייטים, דייגים, משפחות, וכסירת דינגי לבעלי יאכטות -
אשר יעדיפו את 
המנוע כאמצעי ההנעה הראשי שלהם (אך לאוו דווקא). ויחפשו סירה שתהיה נוחה לשייט למס' נוסעים,
במשקל נמוך יחסית, במחיר התחלתי, ועם כשירות בינונית לתנאי ים .




>>
<<






תת קטגורייה -

סירות מנוע עם שידרית קיל (גוף עם תחתית V ) -
מק"ט KM-XXXD

סירות מתנפחות עם תחתית V (קיל


השוואת דגמי סירות קוליברי מסדרת  PROFI LIGHT

Profi Light
 מק"ט: KM-XXXDL ה-Profi light, הינה סירה הכוללת שידרית מתנפחת (קיל) - במשקל מפוחת.

תחתית הקיל הנמצאת מתחת לסירה - תורמת משמעותית ומגבירה את היציבות בעת השייט, יעילות ויכולת תימרון, מהירות,
וביצועים כללים תחת תנאי ים פתוח, רוחות וכדו'. בזכות הקיל סירה תשמור טוב יותר על קורס ההפלגה שלה לעומת הקודמות, עשוייה מבד PVC בן 5 שכבות,
עמיד במיוחד בצפיפות גבוהה: 950 גרם/למ"ר, 
מרווחת יותר מאחותה מסדרת הPROFI בגודל מלא, בזכות העיצוב הפנימי המאורך - תוך כדי שמירה על מידות חיצוניות מקבילות,
מציגה צורה הדירודינמית עם גוף בעל קצוות בידון אחוריים בצורת חצי כדור + מבנה בידון (טיובות) בקימור חלק אשר ההולך ומתחדד לעבר החרטום
מה שמעניק לה הפלגה נוחה, וכשירות טובה יחסית לתנאי ים (כשירות בינונית). מס' תאי ציפה מקסימלים לבטיחותיות גבוהה: 4+1.
קוטר הבידון מוגבר 42 ס"מ - גורף לכל סדרות הסירה לכושר נשיאה, ציפה, יציבות, בטיחות, תחושת ביטחון לנוסעים, וכשירות טובה יותר לים וגלי צד. 
סדרה זו כוללת כמו שאר סדרות תחתית ה-V (קיל) שסתום לניקוז מים ידני. ותוספת הריצפה (רצפת ספר מתקפלת) הינה מופחתת משקל -
לעומת שאר סירות הקיל, ומגיעה בעובי של 9 מ"מ בלבד-
מה שמגביר
 הפרקטיות המרשימה והביצועים שלה, תוך שמירה על הקומפקטיות וקלות המשקל היחסית,
וקלילות התנועה
על גבי המים.  - התוצר הינו סדרת 
סירות עד 3.30 מ' (מידות פנים (קוקפיט) 200-250 ס"מ אורך
* 73 ס"מ רוחב - עם 
כושר נשיאה של עד 4 נוסעים, בעוד עוצמת מנוע מקסימלי מותרת לעד 15 כוח סוס.

שתהווה בחירה מצויינת לשייטים, לדייגים, צוללנים, למשפחה, ואף כסירת דינגי לבעלי יאכטות, המחפשים שילוב בין סירת מנוע קלת משקל עם עוצמה בינונית,

מרחב מספק לנוסעים- לבין סירה מרווחת עם תחתית קיל שתתן להם ביצועים טובים יותר תחת תנאי ים משתנים. 



>>
<<





השוואת דגמי סירות קוליברי מסדרת PROFI

PROFI מק"ט:  KM-XXXD




החל ממהירות ועוצמה, וכלה ביכולת התימרון והיציבות .סדרת ה"פרופי" מציגה סירות בגודל מלא בעיצוב הקלאסי עם תחתית V (
שידרית מתנפחת (קיל) 
המקנה את אותם היתרונות של הקיל אך באופן מובהק יותר לעומת גירסת הלייט, ובסירה מסיבית יותר. ועל כן הכשירות המשופרת שלה לים תעמוד על הרף הגבוהה.
סדרת סירות אלו עשוייה מבד PVC בן 5 שכבות עמיד במיוחד עם ריבוי תאי ציפה 3+1 גורף לכל הסדרה, וכמו כן מסדרה זו והלאה הינו מחוזק בצפיפות גבוהה במיוחד: 1100 גרם/למ"ר.
סדרה זו כוללת כמו שאר סדרות תחתית ה-V (קיל) שסתום לניקוז מים ידני. ולראשונה יחד עם קיל כוללת גם תוספת לוחות ריצפת סיפון מעץ ימי ("פיולים")  קשיחים בעובי מוגבר:
 12 מ"מ / אלומיניום (בהזמנה מיוחדת). הלוחות הינם נפרדים אחד מהשני ומתחברים באמצעות קורות צד מאלומיניום לחיזוק מקטעי לוחות הרצפה.על מנת להעניק סיפון קשיח, יציב במיוחד, ומהירות גבוהה יותר בעת תימרון בתנאי ים. כמו כן הן גם שומרות על קורס הפלגה בהצטיינות, ומתמודדות בצורה מרשימה נגד גלי צד.  
מציגות קיבולת נוסעים של עד 5 אנשים בסירה עד 3.60 מ' (מידות פנים (קוקפיט) אורך 150-252 ס"מ * רוחב 64-73 ס"מ,
ואפשרות להתקנת 
מנוע חיצון של עד 20 כ"ס. קוטר הבידון סטנדרטי הינו עומד על 38-42 ס"מ

כל אלו יעניקו לבעלים שלהן סירות מנוע חזקות, בטיחותיות, נאמנות ועמידות עם תחתית קיל,
ביצועים מרשימים, והתנהגות טובה יותר בתנאי ים. יתאימו לדייגים, צוללנים, שייטים, משפחות,
ובעלי יאכטות המחפשים סירות לשייט אינטנסיבי, עם אותם התכונות ברמת מחירי ביניים.




>>
<<




 השוואת דגמי סירות קוליברי מסדרת SEA LINE

Sea Line (SL) מק"ט: KM-XXXDSL 

הינה הסירה המובחרת של KOLIBRI כאשר זה מגיע לשייט ממושך ולכשירות הגבוהה ביותר לתנאים משתנים בים פתוח, החל מ"ים עובד", ועד אפילו תנאי קיצון קשים יותר -
כמו הקודמת, הינה סירה בגודל מלא עם שידרית V מתנפחת (קיל)עשוייה מבד PVC בן 5 שכבות מחוזק בצפיפות גבוהה במיוחד PVC 1100 גרם/למ"ר. אך להבדיל סדרה
זו בנוסף לכל, מציגה
 גוף סירה מיוחד בעיצוב הידרודינמי מלוטש, הנהייה צר יותר בהדרגה לכיוון החרטום, יחד עם בידוני ירכתיים בצורת חצי כדור. מה שתורם ליציבות,
לביצועי הסירה, ולהפלגה נוחה יותר, יחד עם יכולת עבירות גובהה דרך הגלים. קוטר הבידון בטווח מקסימלי מכל הסדרות של קוליברי 42-49 ס"מ מעניק כושר נשיאה, ציפה, יציבות, בטיחות, תחושת ביטחון וכשירות טובה יותר לגלי צד . מס' תאי ציפה מירבי 4+1 - (יותר מכל סדרה אחרת).  ה
קוקפיט (פנים הסירה) הינו מרווח בזכות אורך פנים מוגבר, ומעניק לנוסעים 17-20 ס"מ נוספים,
 
בהשוואה לסירות המסורתיות המקבילות, תוך כדי שמירה על מימדים כלליים מקבילים. הרוחב החיצוני של הסירה הינו הגדול ביותר מבין סדרות המותג -
מקנה בטיחות, יציבות, ותחושת ביטחון לכל הנוסעים והגילאים, הפחתת התזות, ויכול התמודדות מצוינת עם גלי צד

כמו כן סירה זו נהנית לראשונה מפס הגנה ברוחב 12 ס"מ לאורך תחתית הקיל.
כמו שאר סדרות תחתית ה-V (קיל) כוללת גם שסתום לניקוז מים ידני.

מעניקה היגוי מצויין,  תומכת באורך סירות, כושר נשיאה, ועוצמת מנוע הגבוההים ביותר מכל סדרות הסירות של KOLIBRI.
זמינה עם רצפת לוחות העץ ("פיולים") הקלאסית / אלומיניום (בהזמנה מראש) בגודל מלא 12 מ"מ 
מחוזקת בעזרת קורות אלומיניום למתן יח' ריצפה קשיחה ויציבה במיוחד.

עד 6 אנשי צוות בסירה עד 4.50 מ' - מידות פנים (קוקפיט) באורך 250-369 ס"מ, ברוחב 73-90 ס"מ, ואפשרות להתקנת מנוע עד 35 כ"ס. . סירות הDSL  הינן סירות גומי בטיחותיות,
יציבות במיוחד, שיפתיעו אותכם בכשירות המירבית לתנאי ים משתנים, ועד גבול מסויים גם בתנאים בהם הים נחשב היה גבוהה מדיי עבור סירה מתחרה אחרת. 
מאפשרות מרחב תנועה,
ביצועים, יציבות וכושר נשיאה רב יותר, וסירה מומלצת לשייט ממושך - ו
אפילו אידיאלית לשימוש תובעני כמו כוחות חילוץ והצלה בעת הצפות, או כסירות הצלה לפני נטישת כלי שייט. 
כל שכן לדייגים, צוללנים, שייטי פנאי, אנשי מקצוע, בעלי יאכטות משפחות, וכל אחד אחר שיעריך את היכולות הללו
ולא רוצים להתפשר על יכולות השייט הטובות ביותר בים פתוח - בסירת גומי מתנפחת.








>>
<<








השוואת דגמי סירות קוליברי מסדרת XL


סדרת ה EXPLORER (DXL) מק"ט:  KM-XXXDXL


הינה החדשה ביותר מבין הסדרות של קוליברי אשר הפכה במהרה לספינת הדגל.
ככל רוב הסדרות המתקדמות בליין של KOLIBRI– סדרה זו מציגה את בד PVC 5 שכבות המחוזק בצפיפות גבוהה במיוחד של של 1100g/m2, ו-1+3 תאי ציפה. 
סירות אלה זמינות באורך 270-360 ס"מ - מידות פנים (קוקפיט): אורך 192-282 ס"מ, רוחב 82 ס"מ.  עם קיבולת נוסעים מקסימלית עד 5 איש, ומנוע עד 20 כ"ס


אך, החידוש והבשורה שהסירה מביאה עימה מעבר לנוחות, הנראות האלגנטית, מימדי הפנים הגדולים ביותר - לצד העיצוב וביצועים משופרים, יציבות, וקלילות התנועה, מושב חרטום יחודי
(בסירות  330+), יחס כושר נשיאה - לאורך סירה אולטימטיבי, (כמפורט בהמשך): 
הינו סדרת סירות עם תחתית הקיל (V) - עם תוספת ריצפה מתנפחת AIR DECK -
בשילוב חדשני שלא התאפשר עד כה. (ניתן בהזמנה מיוחדת להזמין גם ריצפת אלומיניום)


תחתית הקיל מקבלת לאורכה פס חיזוק מגומי ברוחב 12 ס"מ להגנה נגד חיכוך (בדומה לסדרה הקודמת), הקיל מעניק לסירה את היציבות שלה גם בעת הפלגה,
יחד עם שיפור צריכת דלק. סירות הExplorer ומעניקות כשירות מצויינת וביצועים מעולים מאוד גם בתנאי ים משתנים.

כמו שאר סדרות תחתית ה-V (קיל) סדרה זו כוללת שסתום לניקוז מים ידני.בעוד שהחידוש שלרצפת הAir Deck 
מעניק קומפקטיות, נוחות התקנה והובלה, קלות משקל, ריכוך זעזועים, ועלייה מהירה יותר לPLANE 
וכך מתקבל
שילוב חדש, מנצח, קומפקטי, נוח ומהנה. (גלול למטה לקריאה על יתרונות הריצפה המתנפחת),


ואם זה לא הספיק סדרת הDXL שכאמור ניחנת בקוקפיט הגדול ביותר מכל סדרות החברה (פנים הסירה),
רוחב חיצוני גדול במיוחד (וגורף לכל הסדרה), ועיצוב משופר - תעניק: היגוי מצויין, נוחות, ביצועים, יציבות, הפלגה
רכה יותר וקלילות תנועה, כושר 
נשיאה הגבוהה ביותר מכולן - ביחס לאורך הסירה, מהירות, שליטה, ועוצמה. כמו כן,
קוטר הבידון הינו גבוהה במיוחד בצורה גורפת לעומת רוב הסדרות הקודמות, ועומד על 44 ס"מ - מעניק כושר נשיאה, ציפה,
יציבות, בטיחות, תחושת ביטחון וכשירות טובה יותר לגלי צד - ולכן יחד עם תאי הציפה תהיה בטיחותית במיוחד. 
תשמש בחירה של מאזן מצויין בין קומפקטיות,
ביצועים בטיחותיות, וכשירות טובה מאוד לים - ללא התפשרות.
 מושב החרטום היחודי לסדרת הEXPLORER בסירות מאורכים 330+ יאפשר ישיבה נוחה
ומהנה מקדימה. כל אלה דואגים לכך תתאים גם לשימוש מקצועי וגם לשימוש פנאיי: עבור כל המשפחה, לדייג,
צלילה. ואף גם כסירת דינגי ליאכטה.  **לא כוללת גלגלת עוגן כסטנדרט



>>
<<









**התמונת הינם להמחשה בלבד 
הסירות ביבוא הסטנדרטי של אשדוד ים מגיעות בצבע אפור בהיר.
תוספת ריצפות הסירה עשוייה להיות שונה מהמופיע בתמונות, ראו פירוט למטה, ואת עמודי הסירות למידע נוסף.
לצבעים אחרים, לרצפות אחרות, ומידע נוסף צרו עימנו קשר.



קטגוריות נוספות

  • פונטונים
  • קייאקים וסירות פלסטיק
  • איבזרים נילווים


בהתאם לדגם הסירה, הסירות מכילות עד 5 תאי בידון הרמטים נפרדים, ובקוטר של עד 49 ס"מ, המבטיחים יציבות,
כושר ציפה, כשירות מעולה להפלגה, ובטיחות מוגברת כאשר מפליגים במים פתוחים, ואף בתנאי ים - ולרבות גיבוי בטיחותי
לשמור על ציפה גם תחת תרחישי קיצון בהם מס' בידונים במקביל מתפנצ'רים.


 





היתרונות העיקריים של KOLIBRI


טמונים בבד PVC בן ה-5 שכבות העמיד בצורה יוצאת דופן ובעל עמידות גבוהה לחתכים ושריטות, ופנצ'רים, מלאכת הריתוך המקצועית
במפעלי החברה בטכנולוגית HFAC (זרם מתחלף בתדר גבוהה.) ספסלים הניתנים לשיחרור והזזה לאורך הסיפון, ה - Transom האחורי המשמש לקיבוע המנוע
ותומך בביצועים ובפעולה שלו: אמין, חזק ועשויי כיחידה אחת. ה- Transom עשוי לוח עץ Plywood איכותי או תרכובת פיברגלס.
וכמו כן כמובן יש להזכיר את המשוטים בגודל מלא, טווח רחב של אבזרים נלווים, וציוד נוסף.

בין אם זה בנופש משפחתי של מס' ימים, או הפלגת סוף שבוע בים או בכינרת. בין אם זה בנשיאת משקל כבד או נמוך,
ובין אם זה תוך מאבק מתמיד בגלים, או מים שקטים וחלקים.

הסירות של KOLIBRI לעולם לא מאכזבות !


 סוגי רצפות סיפון:

תוספת רצפות הסיפון מעניקה לסירה קשיחות מוגברת ויציבות.מה שמשפר את הנוחות, בטיחותיות, פונקציונליות –
ובהתאם לסוג הרצפה אפילו את הביצועים. עמידה או הליכה על גבי משטח קשיח,הינן כמובן, הרבה יותר נוחות
ובטוחות. ואף גם התיישבות או התרוממות מהספסל, ואפילו פעולה כמו חתירת משוטים תהיה הרבה יותר נוחה
כאשר הרגליים נחות על משטח קשיח - משטח שכמובן נשאר במקומו.


רצפות העץ של Kolibri עשויות מעץ ימי PLYWOOD
ספוג שרף (film faced) עמיד ללחות שיוצר ספציפית עבור הסירות של קוליברי. הסירות של KOLIBRI
מאורך 2.60 מ' ומעלה, בין אם לחתירה או למנוע, הינן מגיעות תמיד עם תוספת
ריצפה קשיחה, הרציפה הקשיחה איננה מחליקה, ועשוייה מסוג הניתן לבחירה
לפי העדפת הלקוח / מצב המלאיי (בהתאם לדגם) מתוך האפשרויות הבאות:



רצפת ("שטיח") קרשי עץ 

ריצפת סיפון עשוייה בסגנון שטיח,  מקרשי עץ נפרדים. ומנגד ניתנים ביחד לפריסה וקיפול באופן הדומה לשטיח.
הקרשים מאוגדים באמצעות רצועות כיסים עשויותPVC . הקרשים הניתנים לניתוק בודד בעת הצור – כל אלה על מנת
להפוך את מלאכת הפירוק וההרכבה לקלה יותר. (בעוד ששאר תוספות הרצפה בניות כלוחות נפרדים לחלוטין, או כאלה
המחוברים אחד לשני בצורת ספר) קרשים אלו עמידים למים, ועשויים עץ ימי Plywood איכותי.  מס' היחידות המדויק
הינו משתנה בהתאם לגודל הסירה. קרשי העץ הינם התוספת הבסיסית בסדרות הסירות של KOLIBRI, אך יעילה,
ומוסיפה קשיחות לסיפון. כל הסירות מעל 2.3 מ' ללא לוח המנוע (טרנסום) קשיח (K-XXXׁׂׂ מגיעות כסטנדרט עם
רצפת קרשי עץ בתוך תיק הנשיאה של הסירה.








רצפת עץ ימי - ספר מתקפל (Sole Book)

הגירסה המשודרגת של קוליברי לרצפת קרשי העץ הסטנדרטית והמסורתית. רצפה הזו הינה מתקפלת, ומגיעה בעובי 9 מ"מ.
ממוקמת לאורך סיפון הסירה במלואה. כוללת בין 3-5 מקטעים של אותו העץ ימי האיכותי של קוליברי. רצפת הספר עם הלוחות הרחבים שלה
מתקשרת טוב יותר עם המקטעים שלה מאשר הקודמת. ולכן מגבירה משמעותית את הקשיחות של הסיפון, וכמו כן, את הפונקציונאליות, וביצועי ההפלגה.
עצם היותה מתקפלת מאפשרת שינוע נוח יחסית.  ועל כן נבחרה לאור יתרונותיה להוות את הבחירה הסטנדרטית של אשדוד ים עבור סירות
מסדרת הStandard  - טרנסום קשיח  KM-XXX.

הריצפה מגיע בתיק נשיאה נפרד מה שמחלק את משקל הסירה בין תיק הנשיאה לסירה, לבין תיק הנשיאה לרציפה.





רצפת
("פיולים") לוחות עץ ימי עם פרופיל אלומיניום

הגירסה המתקדמת ביותר לתוספת רצפות סיפון עשוייות העץ של קוליברי. לוחות העץ (הפיולים) מונחים לאורך סיפון הסירה,
ובנויים מאותו עץ ימי Plywood איכותי של קוליברי (שהוזכר למעלה). אך להבדיל - בסוג רצפה זו הלוחות הינם נפרדים זה מזה,
ומגיעים בעובי מוגבר (12 מ"מ) מה שמעניק את אותם היתרונות כמו הקודמת אך באופן מובהק יותר, ועם ועמידות מוגברת.
באופן בלתי נמנע העץ תציג גם משקל כבד יותר - ולכן קוליברי החליטה להפריד את הלוחות אחד מהשני על מנת להעניק
למשתמש התקנה ושינוע נוחים יותר לאור משקל הרצפה המוגבר. בעוד שהלוחות מחוזקים אחד לשני באמצעות קורות
פרופיל צד נשלפים מאלומיניום. ושומרים על פרופיל הלוחות, וחלוקת העומסים.  רצפה זו הינה
הרצפה הסטנדרטית בסדרות המתקדמות (PROFI ו-Sea Line) - 

הריצפה מגיע בתיק נשיאה נפרד מה שמחלק את משקל הסירה בין תיק הנשיאה לסירה, לבין תיק הנשיאה לרציפה.



רצפה מתנפחת (Air-Deck)


הינה רצפת אוויר מתנפחת העשויה שתי שכבות בד עוצמתי במיוחד המצופה PVC יציב
(מאותו סוג המשמש גם לבניית מתקנים מתנפחים), הרצפה ממוקמת במרחק של 60-80 ס"מ מסט קורות התמיכה
(מ - 2 ועד 5 תפרים על כל ס"מ רבוע).

בהיותה אטומה לגמרי הינה מאפשרת ניפוח, אלסטיות ועמידות גבוהה מאוד. נועדה בעת ניפוח מלא להגיע ללחץ אוויר כה גבוהה
עד כדי הפיכתה לקשיחה לחלוטין, וכך מתקבלים הביצועים שלה, וסיפון קשיח ויציב לעמידה, ולכל פעולה אחרת שתרצו לבצע על הסיפון - או שמנגד
ניתן למלא את הריצפה במכוון בלחץ אוויר מופחת, על מנת לשמור על רכות קלה (למשל עבור ריכוך ההפלגה, ונוחות כריעה על הברכיים).


היתרונות המרכזיים של הריצפה המתנפחת הינם הקומפקטיות, המימדים, והמשקל הנמוך שלה - המאפשר הובלה קלה, והרכבה מהירה ואיחסון מצומצם.
ויתרה מכך - לעיתים אפילו לרוקן ולקפל את הסירה כאשר הריצפה נותרת במקומה. בעוד כל הנדרש ממך כל פעם הינו לפרוס את הסירה ולנפח את רצפת הסירה.
הניפוח של רצפת הסירה מתבצע עם משאבת לחץ גבוהה מיוחדת הכלולה בערכה, ולא עם משאבת הרגל הסטנדרטית
(מכיוון שהלחץ הנומינלי של רצפה זו הינו חזק יותר פי 4-5 מאשר לחץ הבידונים).



י
תרונות נוספים שתעניק - הם עליית הסירה באופן מהיר יותר לריחוף   ,(plane) ריכוך מסויים של ההפלגה לעומת ריצפת עץ.
יש כאלה שמדווחים לאחר מעבר אל ריצפת סיפון הAIR Deck  שהסירות שלהן נהיו מהירות יותר (והאמת היא שיש
בסיס מסויים התומך בהם, והוא בזכות המשקל הנמוך יותר של הסירה, המשרת תפקיד משמעותי בעצמו
במהירות הסירה - בעיקר כשמדובר על סירות גומי קטנות המושפעות בצורה
ניכרת מכל משקל עודף, אפילו מאופן פיזורו על הסיפון).

הריצפה מגיע בתיק נשיאה נפרד מה שמחלק את משקל הסירה.
 

חסרונות  ?
דייגים מסויימים, לקוחות מסחריים, וכאלה אחרים הנושאים ציוד רב וכבד,
חפצים חדים, נעלי עבודה כבדות וכו' - עשויים להעדיף את רצפות העץ המסורתיות,
הפרקטיות, עם העמידות הפנומנלית הקלאסית. אך מנגד הריצפה המתנפחת איננה כה
רגישה כפי שעשויים לחשוב, ובעת הצורך ניתן לבצע תיקון יעיל גם לריצפה. יתרה מכך -
ישנם דייגים ושייטים רבים אשר מעדיפים 
בכל זאת להשתמש בריצפות הללו כדי להינות
מהיתרונות שלהן. 
ומעידים בעצמם על העמידות המפתיעה של הריצפה.



לאלו מהם הבוחרים להדר, מגלים שניתן לרפד את הריצפה במזרן ויניל כלשהו, מזרן שטח, שטיח PVC וכו',
להגנה נוספת נגד חפצים חדים, או לעלייה לסיפון עם נעליים בעלי סולייה קשה ו/או עם שאריות קוצים וחצץ
בסולייה אשר אחרת עשויים לפגוע ברצפה - אבל כמובן שכמו בכל תחום תמיד מומלץ יהיה לעבוד באופן,
ובזהירות סבירה, כפי שיש לפעול גם למול הבידון עצמו, ללא קשר לריצפת הסיפון שתבחרו.  מבחינת
אמינות יש לציין שכל לוחות הסיפון של Kolibri הינם אמינים ועמידים מאוד. וישרתו אותכם לשנים ארוכות
מאוד. אך חיסרון שיש לקחת בחשבון הוא שככלל ריצפה מתנפחת ידועה בכל זאת, כאחת אשר
בממוצע מתבלה, ומחזיקה באורך חיים נמוך במידה מסויימת מהאחרות. 
לרצפת AIR DECK ניתנת אחריות לשנה כמו שאר הרצפות




 








אלומיניום (בהזמנה מראש)

מזכירה את רצפת הספר בצורתה, אך עשוייה לחלוטין מאלומיניום אנודי בעובי 12.6 מ"מ, בצירוף פסים יעודיים נגד החלקה. 
האלומיניום לא מפתח קורוזיה, ומספק מספר יתרונות כמו ריצפה קשיחה, חזקה, עמידה ומאריכת חיים –
בעוד שמחזיק במשקל נמוך יותר לעומת רצפות העץ. כמו כן צורת הריצפה מזכירה תריס, וכך תורמת
לקשיחות שלה. מצד שני רצפות האלומיניום נוטות להתחמם בקיץ בארץ ישראל ברמה
בלתי נסבלת לאדם יחף. ומוסיפות בהתאם סכום משמועתי לעלות הסירה.
זמינה אך ורק לסדרות PROFI, SL, וDXL.

רצפת האלומיניום מגיע בתיק נשיאה נפרד מה שמחלק את משקל הסירה.







חומר יצור

הסירות גומי של Kolibri עשויות כולן מלא פחות מ-5 שכבות בד PVC עמיד במיוחד, בצפיפות הנעה בין 650-1500 גר' / למ"ר.
המיוצר ע"י חברות הכימיקלים המובילות בעולם מבלגיה, גרמניה, צרפת ודרום קוריאה.
שזירה צפופה של שכבת החיזוק מבטיחה עמידות גבוהה, והתנגדות החומר לחתכים ופנצ'רים. כל שכבה עשוייה מבד סינטטי (פוליאסטר)
עם ציפוי דו צדדי של PVC, המתקשרים בעזרת תרכובות דבק מיוחדת למקשה אחת עמידה במיוחד.
הודות להעשרה בכימיקליים פלסטיים, החומר מקבל אלסטיות; תכונה החשובה במיוחד בעת קיפול, פתיחה
ופריסת הסירה, במיוחד בטמפ' נמוכות להארכת אורך החיים. החומר עמיד בפני קרינת UV, מי מלח, דלקים, שמנים וכו'.
ושומר על תכונותיו בטווח טמפ' בין מינוס 30 עד 60C+..
Kolibri הינה מהחברות המובילות בעולם ביצור חומר איכותי לסירות גומי.

סגירת חורף ּ+ גגון מתקפל לסירת קוליברי - KOLIBRI



 ריתוך בעזרת זרם מתחלף בתדירות גבוהה .

ריתוך PVC באוויר חם, המקשר את היחידות הראשיות, מפרקים ומחברים, ציוד, ואיבזרים נוספים של Kolibri יחד עם הסירה.
תהליך המתבצע במפעל עם זרם חלופין בתדר גבוהה (HFAC) , מה שמשמש אפילו עד רמת הטמעת ההלוגו.
תהליך הטכנולוגי זה מתופעל בעזרת מחשב, וכרגע מהווה את הצורה החדשנית ביותר כיום בשוק, לחיבור וקישור בד PVC.


הדבקה

הדבקת תפרים, מחברים, איבזרים וציוד מקורי נוסף המקובעים על גבי הסירה,
מתבצעת באמצעות דבק תעשייתי דו רכיבי, בטכנולוגיית הדבקה
המשתמשת בטמפרטורה גבוהה וציוד לחיצה מתקדם.

טכנולוגיה זו מאפשרת להשיג עוצמת היצמדות פנומנלית, עד כדי הגיע שיעור הגבוהה יותר בכ-20-30% ואף מעבר לכך,
לעומת המתחרים. תהליך הנשלט בעזרת מחשב השומר על אחידות ובקרת האיכות, והיעדר חריגות. אם זה זה נוצר
אצל Kolibri  תהיו בטוחים שהיקשרות והיצמדות ההדבקה הינה עמידה במיוחד ואמינה בהתחייבות.


הלחמה באוויר חם.

שיטה המיושמת בשלב יצור התפרים הפנימיים בבידונים של Kolibri.
המבטיחה חימום מהיר ואחיד של המשטח המולחם לכל אורכו. כתוצאה מכך, המשטח יהיה עמיד יותר,
התפרים אטומים הרמטית, והעמידות של הסירה בפני עומסים, שינויי טמפרטורה חדים תגבר משמעותית. 


חיבור ההלחמות

ההלחמות מקבלות חיזוק כדי להשיג חיבור חזק ועמיד, גם בצדדים פנימיים, ואף וגם בצדדיים החיצוניים. 


תאי בידון הרמטיים.

בהתאם לנוהל האירופאי Directives 2013/53 להבטחת הבטיחות כנגד כשלים בבידוני סירות מתנפחות.
ובהתאם לדרישות הרגולצייה והסיווג של אוקראינה לבניית כלי שייט קטנים.  Kolibri מציידת את הבידון המתנפח עם מחיצות bulkheads,
המפרידות את הסירה ל-2 עד 5 תאים הרמטיים נפרדים. (בהתאם לדגם) בצורה זו, הסירה תישאר לצוף גם במקרה של פגיעה בחלק מן התאים האחרים.
כדי לפלג את העומס המופעל על כל תא ותא בסירות המתנפחות, למחיצות יש צורה קונית.


ספסלים ניתנים להוזזה.

בכל סירות המנוע של קוליברי עם טרנסום קבוע, ובנוסף לרוב הסירות מסדרת Basic, -קיימים בתור סטנדרט ספסלים
הניתנים לפירוק והוזזה (ללא שלבים) לאורך הסיפון לשיקול ולנוחותו של המשתמש. פעולה המתאפשרת בצורה נוחה,
פרקטית, וחלקה, כאשר כמובן ניתן להתקינם מחדש במקום המתאים ביותר ומועדף על ידך, ללא צורך בכלים כשלהם.


 

עם רכישה של סירת "קוליברי" אתה מקבל 3 שנים אחריות.
על פגם יצור, בתפרים ובהדבקות. 12 חודשים עבור לוח הריצפה, ספסלים, ואביזרים נילווים


סירות גומי Kolibri - לכל המשפחה


סירת גומי קוליברי KOLIBRI "למה להתפשר ? אפילו בין חברים כל דייג לעצמו"


 
 
במהלך הייצור נעשה שימוש ב PVC מחוזק - בצפיפות של 750 - 1100 גר'/מ"ר.
יצרן חומר הגלם של ה-PVC הוא מאחת מהחברות המובילות בשוק העולמי בייצור PVC באיכות גבוהה לסירות מתנפחות.
שיטת התפרים היא: חיבורי "חוליה בחוליה", עם חיזוקים נוספים מבחוץ ובפנים.
בייצור המוצרים המתנפחים נעשה שימוש במשטח אוויר.
הוא כולל שתי שכבות של חומר אטום לחלוטין הנתונות בין שכבות PVC,
ונמצאות במרחק של 60 - 80 מ"מ מקבוצת המיתרים ( 2 עד 5 מיתרים לכל סמ"ר).
כיוון שהחומר אטום לחלוטין בעת ניפוח הוא הופך לחסין ועמיד.
קשרי החיבור העיקריים מרותכים על התקני CHF (זרם בתדירות גבוהה) עם סמל החברה.
הטכנולוגיה מאפשרת לספק חיבור בעל עמידות טובה יותר בלפחות 20% עד 30% מהחיבורים הנפוצים בשוק.
התהליך המבוקר באמצעות מחשב, המונע חריגות במהלך הדבקה.
לבטיחות במהלך ההפלגה בסירה, ובהתאם לדרישות התקן ISO\CD 6185,
תאי הניפוח של הסירות כוללים מחיצות המחלקות אותם ל5-2 תאים מבוקרי לחץ נפרדים (תלוי בדגם).
המחיצות נעשות בצורת חרוט, להבטחת לחץ אחיד בכל תאי הניפוח.



סירות גומי קוליברי -Kolibri מתנפחות גם לאנשי מקצוע והצלה





פרופיל חברה


יצרנית הסירות Kolibri הינה יצרנית אוקראינית, אשר מיצבה את עצמה בתור אחת מהמובילות באירופה ביצור של כלי שייט קטנים מאז 1995.
חב' Kolibri  כוללת מחלקת מחקר ופיתוח, 3 מפעלים מודרנים לבניית סירות, בתפוקת יצור של יותר מ 70 אלף יחידות בשנה, היצור מתבצע
בעזרת פיתרונות של חב' ROTOFORM  המפיקה מיכשור טכנולוגי מתקדם ליציקה סיבובית (rotomolding), ויציקות פלסטיק בלחץ גבוהה.
ה
המוצרים של Kolibri BMC  עומדים בתקנים של  ISO/CD 6185 , ונבנים בהתאם לנוהל Directive 2013/53/EU. המוצרים של קוליברי:
סירות מתנפחות, סירות חצי קשיחות עם רצפת אלומיניום, כלי שייט מאלומיניום, 
סירות פלסטיק, קייאקים, סירות פדאלים לפעילות פנאי,
או מקצועית. בין אם אתם מחפשים סירת פנאי לשייט נינוח, או סירה במיוחד לדייג ספורטיבי ואינטנסיבי, הסירות של Kolibri  לא יאכזבו אותכם.

 



למה קונים אצלנו ?





יבואן רישמי KOLIBRI סיכום יתרונות




אשדוד ים הינה היבואנית הרישמית של Kolibri בישראל, ובנוסף לכך המקצועית והותיקה ביותר.
אנו מפעילים מעבדת שירות מקצועית המספקת שירות במהלך וגם לאחר תום תקופת האחריות, בתוך בית העסק, יחד עם מוסך ימי ומכונאי מורשה למנועים,
ומעטפת מלאה של שירותים. אנחנו באשדוד ים מחוייבים לאמינות, איכות ולסטנדרט שירות גבוהה, מסור לכל אחד מלקוחותינו, מה שמוביל לתמורה אמתית ומשתלמת
בזכות מערכת יחסים ארוכת טווח, הנחוצה כל כך כשזה מגיע לשייט ומנועים ימיים - למנוסים וכל שכן לאלה המגששים את דרכם הראשונית בתתחום. הניסיון שצברנו הינו בן 25 שנה
וממוקד בשייט, מנועים, סירות מכל הסוגים, לרבות סירות גומי, וסירות חצי קשיחות מקצועיות, ועד טיובות לכלי שייט מסחריים של נמלי ישראל, וניסיון רב בתחום הימי בישראל.

אשדוד ים מחזיקה במלאיי מבחר עצום של ציוד ימי, מהגדולים בארץ,  ומציעה ציוד נילווה, ושירותים נוספים עבור סירת הקוליברי שלכם והמנוע
אביזרים, ציוד ימי,  ציוד צלילה, והכל ממותגים מובילים, לרבות הסירות והמנועים.



מצע השירותים המשלימים שלנו בעלות נוספת כולל: ציוד כושר שייט, שירות ביצוע כושר שייט ע"י אשדוד ים לקבלת סירה מוכנה למים - כולל הדבקה מקצועית של מספרי רישוי הסירה,
התאמת נגרר כביש לסירה מתנפחת, מסגרות ימית, ביטוח ימי, וכו'.  הצוות המקצועי שלנו דובר אנגלית, רוסית ועברית זמין לרשותכם, וישמח לסייע בהדרכה, המלצות, יעוץ לגבי בחירת
הסירה, המנוע, ציוד כושר השייט שמתאים לכם ולסירה שתבחרו. ולאחר מכן להדריך בתיפעול נכון של הסירה והמנוע, סיוע והנחייה בשלבי הביצוע של כושר שייט וכו'.  אנחנו באשדוד ים
לא שוכחים את לקוחותינו יום לאחר הקנייה, ושואפים להציג בפניכם את המחירים התחרותיים ביות
ר תחת מעטפת השירות שאנחנו מציעים.

בואו תהנו מעיסקה משלתמות על סירה כולל מנועי Hidea המיובאים בלעדית ע"י אשדוד ים, והכל תחת קורת גג אחת.



נשמח לעמוד לרשותך למידע נוסף, יעוץ והצעה משתלמת לגבי רכישת סירה, (עם או בלי מנוע), וללוות אותך בכל התהליך עד לסירה מוכנה לגמרי להשקה אל המים
(ראה מטה שירותים משלימים).
משלוח חינם עד הבית לסירות עד 20 ק"ג. צוות דובר אנגלית, רוסית, אוקראינית, ועברית. 




**קרא שאלות ותשובות למידע נוסף לגבי הסירות שלנו, יתרונות, השירותים והערך המוסף של אשדוד ים (קישור בתחתית העמוד).**

12 תשלומים ללא ריבית בהזמנות טלפוניות של סירות קולברי משלוח חינם עד הבית לסירות עד 20 ק"ג, חייגו עכשיו 08-8677663  !


שירות ביצוע כושר שייט ע"י אשדוד-ים

אשדוד ים מציעה שירות משלים לקנייה של סירה דרכנו, בעלות מיוחדת של 600 ש"ח
תוכלו לקבל את הסירה שלכם עם תעודת כושר שייט בתוקף, כנדרש על פי החוק עבור כל סירה ממונעת, כשאר כל הנותר לכם הינו לצאת להפליג ולהינות.
 השירות כולל רישום הסירה במנהל הספנות, קבלת מספר כלי שייט, הדבקתו לסירה באופן מקצועי באמצעות פאצ'ים PVC איכותיים תוצרת קוליברי, והכנת
הסירה לבדיקת כושר השייט ומעבר של הבחינה על שם הלקוח -ללא צורך בנוכחותו. השירות אינו כולל את ציוד כושר השייט, ביטוח ואגרות מנהל הספנות.


ציוד כושר שייט:

אשדוד ים מציעה מגוון רחב של ציוד כושר שייט איכותי בתקן ימי בלבד להבטחה של אמינותו ועמידותו תחת תנאי ים.
מרמת הערכה הבסיסית, ועד מוצרים משלימים, תוספות, או ציוד מתקדם יותר לשימוש פרקטי, פונקציואנלי בהתאם
להעדפותיכם האישיות, והסירה שלכם, ולניצול מקסימלי של הסיפון. 
ערכה מלאה בסיסית מתחילה בכ980 ש"ח,
יש לציין שדרישות כושר השייט והתקן הינו משתנה בהתאם לסוג הסירה, המנוע, וסוג רישיון המשיט, 
ובאופן בלתי נמנע טווח
המחירים משתנה בהתאם. 
נשמח לשוחח ולהכיר, ולחזור אלייך עם הצעה משתלמת לסירה + מנוע
וציוד כושר שייט המתאימים לדרישות כושר השייט ולצרכיך האישיים, 
צור עימנו קשר
נשמח לייעץ ולעמוד לרשותך בכל שאלה.




נגרר מותאם לסירת מתנפחת:

לאלה החפצים בכך, הסירות של Kolibri ניתנות גם כאפשרות נוספת לגרירה ע"ג נגרר כביש,
לאשדוד-ים נסיון רב באספקת נגררים, ומציעה שירות התאמה ומכירה של נגררים איכותים המותאמים
במיוחד לסירות מתנפחות בהתאם לדגם הספציפי של הלקוח, ההתאמה מתבצעת אצלנו במספנה ע"י הצוות המקצועי שלנו.
וזאת כדי להבטיח את אורך החיים המיטבי של סירות Kolibri הלאה, גם בשיטת איחסון ונשיאה זאת, ,תוך כדי שמירה על כך שהסירה 
לא לא תתעוות
באיחסון ממושך עקב חלוקת עומס שגוייה על גבי נגרר לא מותאם. 
לאשדוד ים מחוייבות גבוהה לבטיחות המשתמש, הסירה, והגרירה, וכמובן העוברים ושווים בדרך.
ועל כן הנגרר כמובן עומד בכל בתקני משרד התחבורה.




נגרר מותאם לסירת גומי מתנפחת




ביטוח ימי:

באשדוד-ים ניתן לבטח כלי שייט בביטוח ימי ( ביטוח סירות, ביטוח יאכטות, ביטוח אופנעי ים).

ביטוח ימי

אייל דן סוכן ביטוח מורשה.
אנו מבטחים דרך חברת הביטוח שירביט.
ניתן לבטח את כל סוגי כלי בשייט בביטוח צד ג', מקיף וביטוח תאונות אישיות.
באשדוד-ים תקבל יחס אישי ומקצועי.
מחיר מיוחד בעת רכישת סירת גומי + מנוע .
להשארת פרטים לצורך הצעת מחיר לחץ כאן.

פרטים בטלפון:
אשדוד ים - 08-8677663
אייל דן - 052-2545256
 
 

>> שאלות ותשובות <<

נשמח לייעץ, להציע, להמליץ, לך על הסירה או עסקת חבילה המושלמת עבורך לסירה + מנוע, וכל מה שמסביב. צלצל אלינו 08-8677663 או צור קשר


סירות קוליברי - 5 שכבות של בד PVC עמיד תוצ' גרמניה - צרפת
 

גלו את החוף עם סירת גומי מתנפחת מקצועית - סירות קוליברי KOLIBRI