ראה במצב אופקי או הזז שמאל ימין <-->
מתאים לכלי שייט עד 20 מ'.
חומרי יצור:
פוליקרבונט מאט, מחוזק עם פיברגלס.
תושבת נירוסטה לקיר.
ללא קורוזייה, עמיד למי מלח, ולא מתמגנט.
עדשות פוליקרבונט Frensel, עמידות לזעזועים.
חיווט:
מחבר חשמלי PG9 תחתון
הרכבה:
התקנת בסיס על משטח אופקי
משקל:
0.3 ק"ג
נראות:
2-3 מייל ימי
תקן הגנה:
IP56
תוצ' DHR המייצרים בהולנד פיתרונות באיכות גבוהה לצופרים ותאורה עבור תעבורה ימית: אורות ניווט, סימון, זרקורים, צופרי אוויר וכו' לשוק המקצועי, אוניות סחר, ולשוק הפנאיי מאז 1922
הודות לניסיון, סטדרטים והדיוק של היצור, וחומרי הגלם - התוצר הינו פנס קשיח ועמיד לאורך זמן, ונוח לתחזוקה.
מתי משתמשים באור לבן ירכתיים ?
בסירות מעל 12 מ' / סירות מפרש -
לפי התקן הבינלאומי כל כלי שייט המפליג בלילה, חייב בנוסף לאורות הדרך
להפעיל בנוסף לכך גם תאורת אור לבן הניצפת מכל כיוון שהוא, ובכל עת בו הוא נמצא מחוץ למעגן.
(למעט מקרים של אובדן שליטה / כלי שייט ללא בקרה - בהם יש להדליק זוג אורות ניווט אדום סביב במקום).
כדי להשלים לנראות 360° טובה דייה לכל מי הנמצא בסביבה, ובמקרים של כלי שייט מסוג ואורכים שונים העשויים להקשות בעניין זה -
התקן הבינלאומי יוצא בהגדרה שכל כלי שייט מעל 12 מ', וכל סירת מפרש מכל אורך שהיא -
מחוייבים להפריד את התאורה הזו לשתי פנסי אור לבן נפרדים:
אחד הנקרא פנס ראש תורן (225° - לסימון קידמי של הסירה)**
ואחד הנקרא פנס ירכתיים (135° - לאחורי הסירה)
**ממקום באיזור גבוהה בסירה, אך לא חייב לשבת ספציפית על תורן, וגם לא בראשו.