אופציונאלי: נגרר כביש מותאם לסירה מתנפחת

מק”ט
inflat-boat-trailer
זמינות
x
אנו שואפים להחזיק במלאי את מרבית מוצרינו, אך יתכנו יוצאים מן הכלל, אשדוד ים איננה מתחייבת לזמינות ודאית במלאי לכל המוצרים המוצגים לרכישה באתר. 
רכישות אונליין או פיזיות מהחנות הינן בכפוף למצב המלאי האמיתי במחסננו. במקרה והמוצר שהזמנת אזל במלאי - אנו נדאג ליצור איתך קשר טלפוני בהקדם, על מנת לעדכן, ולהציע אפשרויות אחרות: כגון הערכת זמן לחידוש המלאי, הצעה ויעוץ לגבי מוצרים אחרים, או ביטול וזיכוי העיסקה." ניתן ליצור קשר, להשאיר הודעה, או לפנות אלינו בטל' 08-8677663 או 08-8677697 כדאי לוודא זמינות ודאית במלאי לפני הגעה פיזית.
סקירה מהירה

מחיר התחלתי: החל מ8500 ש"ח


נגרר מתכתי מגולוון באיכות גבוהה, העובר גילוון חם רק לאחר ריתוכים. חזק מאוד, ותיקני לגרירת כביש, עפ"י כל תקנות משרד התחבורה.מתאים לסירות עד 4.50-4.80 (צרו איתנו  קשר למידע נוסף, ו/או לנגררים עבור סירות גדולות יותר). מכיוון שסירות מתנפחות הינן מחזיקות במשקל הנמוך משמעותית מסירות אחרות - הן יאפשרו גרירה בכבישי ישראל כמעט לכל רכב פרטי שהוא, כל עוד זה מצוייד בוו גרירה (אשר גם במקרה ואיננו מצוייד ברכב כאביזר מקורי מהמפעל, עדיין ניתן להתקנה ברוב המקרים, וכמעט בכל רכב) 

המשקל הכולל איננו חורג על מגבלת ה750 ק"ג ההתחלתית, המצויינת בתקנות משרד התחבורה (נגרר + סירה),


מאחר ועגלת הכביש עברה תהליך גילוון חם, רק לאחר שכבר בוצעו הריתוכים, הנגרר ונקודות הריתוך הינם עמידים ונשמרים זמן רב יותר בפני קורוזייה.
כפי שלעיתים מופיע במהרה בעגלות שלא עשו כן - ולכן עם הזמן מהווים נקודות חולשה.

הנגרר עובר התאמה מיוחדת לדגם הסירה הספציפית שלכם במספנת אשדוד ים ע"י הצוות המקצועי שלנו, וזאת כדי להבטיח את בטיחות הסירה, ולמנוע את העיוות שלה לאורך איחסון ממושך, אשר עשוי לצוץ מתמיכה לקוייה, וחלוקת עומסים לא מאוזנת.


הנגרר כולל כננת משיכה גדולה, גלגל רזרבי, גליל חרטום, רגלית, פאנל אורות דרך פריק ומתכוונן, תושבות מרופדות, ומנעול לכף גרירה.
משקל עצמי: 500 ק"ג


קרא למטה מידע נוסף לגבי היתרונות

יבואן

מורשה

משלוח חינם

מעל 450 ₪

נק’ חלוקה ₪200

קנייה

מאובטחת

החלפה

והחזרה

למה קונים אצלנו?
  • 25 + שנות ניסיון בים
  • שירות לקוחות וייעוץ מקצועי:
    א’- ה’: 8:00-17:00
    שישי, שבת: סגור
  • אחריות על מגוון מוצרים
  • משלוח מהיר עד 4 ימי עסקים
  • מגוון מותגים בלעדיים
  • פריסת תשלומים נוספת בהזמנה טלפונית
**סרטון להמחשה בלבד עבור השקת סירת גומי עם נגרר

Q





סירות גומי מתנפחות נודעות בקומפקטיות שלהן, מכיוון שהן ניתנות לקיפול (להבדיל מסירות חצי קשיחות (RIB) כמובן), וקלות משקל, לכן גם מאפשות השקה קלה יותר למים בכל חוף. אלהם הם ככל הנראה הסיבות המרכזית שהפכות אותן לפופלאריות כל כך, אך כפי שנמחיש בהמשך אינם מחייבות, ולקוחות שונים עשויים להעדיף פיתרונות שונים....

בהקשר "לפיתרון המוכר": הסירות של Kolibri נכנסות אל תוך תיק נשיאה מה שמקל על האיחסון, והניוד שלהם ממקום למקום, שכן באופן זה הן דורשות פחות מקום ברכב, ובבית, יאפשרו איחסון לעיתים אפילו בדירה עירונית.

(תיק נשיאה לריצפה- בדגמים הרלבנטים)




תיק נשיאה לסירה

(תיק נשיאה לריצפה- בדגמים הרלבנטים)

(תיק נשיאה לסירה)





מה שמאפשר גם את הובלתן עם הרכב: בתא המטען, או על גבי גגון, וכו' (בהתאם לגודל הסירה והרכב),
כאשר כל מה שנותר למשתמש בעת ההגעה לחוף הוא להתחיל בביצוע פעולות ההכנה, וההרכבה:
כגון ניפוח, הנחת יחידת הרצפה במקומה (בהתאם לדגם) וכו'.


סרטון הרכבת סירה קטנה להמחשה



ואז גם...להביא את כל הציוד הנדרש מהרכב: ציוד בטיחות (חובה) לכושר השייט במידה ויש לכם סירה ממונעת. (רישוי כושר השייט הינו חובה לסירות ממונעות),
איבזרים נילווים, וציוד אישי נוסף, וכמובן לא לשכחו את מנוע הסירה במידה והינכם מחזיקים באחד שכזה - וכו'. מה שעשוי לקחת יותר מ"נגלה" אחת,
ולאלץ את המשתמש לחזור הלוך-חזור על מנת לאסוף את הכל מהרכב...


ראה סרטון להמחשה המציג איחסון והעמסה של סירת גומי ומנוע לרכב.









...בעוד שההשקה המתבצעת לרוב באמצעות נשיאת הסירה באופן ידני מהרכב עד לקו המים, בד"כ בסחיבה ידנית.
פיתרון נוסף הינו בעזרת תוספת גלגלי השקה לטרנסום, כאיבזר המאפשר גרירה ידנית של הסירה בחציית החוף, לעיתים אפילו לאדם אחד.




גלגלי השקה אחוריים נמוכים

גלגלי השקה אחוריים גדולים

גלגלי השקה אחוריים









סרטון להמחשה איך משיקים סירה ללא נגרר






וכמובן שבסוף היום נותר לבצע את הפעולה ההופכית: לרוקן, ולקפל את סירה, ולהחזיר את כל הציוד לרכב. שתי הפעולות הללו: הרכבה והקיפול -, לוקחות זמן מסויים (בהתאם למיומנות המשתמש) כל אחת מהן.
ולמורות שתהליך זה הינו די מהיר ופשוט, ופחות "מאיים" ממה שעשוי להישמע לראשונה, הוא עדיין כרוך במאמץ וטרחה מסויימת, ובטח אם המשתמש לא הצליח למצוא חנייה הקרובה לקו המים - תרחיש סביר מאוד בעונת הרחצה בחופי ארץ ישראל הצפופים.

אך אף על פי כן משתמשים רבים נוטים עדיין לאהוב את הנוחות שהקומפקטיות שסירה מתקפלת מעניקה להם, וזה מה שעונה להם הכי טוב על צרכיהם והעדפותיהם, ביחוד אם אלה מוגבלים ביכולת האחסון שלהם בבית או במכונית. מנגד, יש כאלה שדווקא יעדיפו לשאת הסירה על גבי נגרר כביש להובלת הסירה שלהם זוהי כמובן אפשרות ולא חובה (לעומת גרירת סירות כבדות, קשיחות וגדולות יותר, או סירות חצי קשיחות). אופצייה זו חוסכת טרחה, ומאמץ מסויים, ומעניקה נוחות פרקטית גבוהה יותר, למי שלא נבהל מהסירבול של גרירת עגלת כביש. ולרוב יכולה להיות פיתרון טוב ונוח יותר לאנשים מסויימים; ובתנאי שיש להם היכן לאחסן את הסירה והנגרר ביום יום, ואם רוצים גם להשאיר את הסירה מנופחת למחצה - מה שמקנה יתרון נוסף לעמידות הסירה..

לרוב האנשים הבוחרים בנגרר לסירת הגומי שלהם אלה אנשים שכבר התנסו בשיטה הראשונה, וגילו שלנשיאה על גבי נגרר יש יתרונות הקורצים להם יותר, ומאפשרים להם להינות יותר מהסירה בפחות מאמץ, ובחיסכון בזמן הדרוש להכנתה.





סירה מתנפחת על נגרר




נשיאה על גבי נגרר מאפשרת:

  • לאחסן ולשנע את הסירה בקלות כאשר היא מנופחת מה ששומר ומגביר את אורך החיים שלה. בסירות מתנפחות קיפולים חוזרים ונשנים, ובכל תחילה וסיום השימוש בה - בסופו של דבר
    (ובהתאם לטיב היצור של הסירה, ותדירות השימוש) - לאחר זמן ממושך מחלישים את סיבי הPVC התפרים וההדבקות, וגורמים לבלאיי מהיר יותר. מאשר סירה הנשמרת מנופחת. סיבי הPVC הינם בעלי העדפה מבנית ברורה, להישאר מנופחים כשאפשר כדי לשמור על תכונות החומר לאורך זמן רב יותר. (להשלמת ההגנה מומלץ כמובן לכסות או לאחסן את הסירה בצל כאשר נרצה לאחסן את הסירה לזמן ממושך)

  • למשתמש לחסוך את הפעולה מלאה של הצורך בלנפח ולרוקן את הסירה מחדש בכל פעם, למעט השלמות קלות של לחץ האוויר לפי הצורך. ובעצם לחסוך את פעולת הקיפול וההרכבה, וכן את התקנת תוספת לוח הריצפה.

  • חוסכת מקום בתא המטען, הניתן לניצול עבור הובלת ציוד נוסף (ציוד קמפינג, צידניות, ציוד דייג וכו')

  • מאפשרת למשתמשים מסויימים לבחור סירה גדולה יותר שאחרת לא היו יכולים, או היו מתקשים לשנע עם כל הציוד הנדרש להם, ברכב קטן.

  • לשנע ציוד בתוך הסירה עצמה - כל עוד הציוד מאובטח כהלכה (אפילו גם מנוע חיצון).

  • לחסוך "נגלות" לרכב כדי להביא את כל הציוד לסירה, ולהשיק את הסירה על גבי הנגרר (בחופים המאפשרים זאת). או לקרב את הסירה לקו המים ככל הניתן, כאשר הסירה והציוד, עדיין על גבי הנגרר. כך או כך, הנגררים שלנו לסירות המתנפחות אף מגיעים עם מנעול לכף הגרירה, מה שמעניק לכם ראש שקט יותר מנגד גניבת הנגרר בעוד אתם נהנים במים.)

  • וכמובן, דרך נוחה לאחסן את הסירה שלהם כאשר היא מנופחת ומוכנה תמיד או תוך שניות ספורות לשייט. מה שמותיר לכם יותר זמן להינות במים.

  • מכיוון שסירות המתנפחות הינן קלות כל כך, ולא עולות על על מגבלת ה750 ק"ג המצויינת בתקנות משרד התחבורה (נגרר + סירה), לכן הינן אף מותרות לגרירת כביש כמעט לכל רכב פרטי שהוא, כל עוד זה מצוייד בוו גרירה, (אשר ניתן להתקנה בעצמו ברוב המקרים כמעט בכל רכב).

התאמת הנגרר לסירה חשובה מאוד לבטיחות הגרירה והעוברים ושבים בדרך, וכמובן לישיבה נכונה של הסירה על גבי הנגרר, מה גם ששומר על הסירה וצורתה בעת אחסנה ממושכת לאורך זמן נגד עיוותים. כאשר כלל חשוב בנושא זה הוא לדאוג ולוודא ששטח המגע של הנגרר יהיה גדול מספיק, ובאיזור המיועד לכך כדי להפחית עומסים לא שוויוניים על גוף הסירה, וכדי להבטיח שבאמת תהנו מאורך החיים המוגבר.


לאשדוד ים נסיון רבה בנגררים ומציעה נגרר מותאם לסירות גומי מתנפחות, עם התאמה מקצועית
המתבצעת במספנת אשדוד ים אצלנו במקום, בהתאם לדגם סירה הספציפי.

**כדי לשמור על הסירה מעומסים לא שיווינים, לא מומלץ לשנע סירות גומי מתקפלות על הכביש, עם מנוע חיצון מורכב ע"ג הירכתיים, אלא לבצע את ההרכבה בעת ההשקה למים.

מידע נוסף
מק"ט inflat-boat-trailer